اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز دهه فجر

9 طرح عمرانی و صنعتی در خمین به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: همزمان با آغاز برنامه‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی در شهرستان خمین بهره‌برداری از 9 طرح عمرانی و صنعتی در این شهر آغاز شد.

9 طرح عمرانی و صنعتی در خمین به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک عصر امروز و در مراسمی با حضور استاندار مرکزی، نماینده ولی فقیه در استان، فرماندار خمین، اعضای شورای اسلامی و جمعی از مردم و خانواده‌های معظم شهدا بهره‌برداری از 9 طرح عمرانی و صنعتی در زادگاه امام آغاز شد.

بر اساس این گزارش برنامه‌های گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پبروزی انقلاب اسلامی صبح امروز با گلباران بیت قدیمی امام(ره) در خمین آغاز شد.

این طرح‌ها شامل افتتاح سه واحد صنعتی تولید عایق‌های رطوبتی و یک کارگاه بسته‌بندی عسل است که با 21 میلیارد ریال سرمایه گذاری و پنج طرح عمرانی شامل سالن چندمنظوره بحران، پیست دوچرخه سواری، زمین چمن مصنوعی پارک شهید بهشتی و دو پارک محلی با 16 میلیارد و 500 میلیون ریال سرمایه‌گذاری است.

گلباران قبور شهدا، آغاز مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، برپایی نمایشگاه و... از دیگر برنامه‌های نخستین روز دهه فجر در شهرستان خمین بود.

انتهای پیام/87003/ح10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول