اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام‌الله دهه فجر

شش طرح صنعتی در رباط کریم به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رباط کریم از بهره‌برداری شش طرح صنعتی و تولیدی در این شهرستان و در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

شش طرح صنعتی در رباط کریم به بهره‌برداری می‌رسد

بیژن سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها می‌توانیم در مسیر توسعه اشتغالزایی این شهرستان نیز گام برداریم.

وی ادامه داد: این شهرستان ظرفیت‌های بسیار زیادی به منظور توسعه امور صنعتی دارد لذا می‌توانیم با برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات اندیشیده شده طرح‌های صنعتی را در رباط کریم راه‌اندازی کنیم.

سلیمان‌پور افزود: از این شش طرح صنعتی، پنج طرح در شهرک صنعتی پرند و یک طرح در شهرک صنعتی نصیرآباد به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با تأکید بر حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی اظهار داشت: حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید از سوی مسئولان ذیربط انجام شود چراکه توسعه این واحدها می‌تواند در پیشرفت کشور نقش اساسی را ایفا کند و رونق اقتصادی را نیز به همراه داشته باشد.

این مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه برای بهره‌برداری از این واحدهای صنعتی و تولیدی 24 میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: حضور سرمایه‌گذاران و حمایت از این افراد می‌تواند نقش مهمی در رفع مشکلات و توسعه این واحدها داشته باشد.

سلیمان‌پور گفت: تولیدات این واحدها دیگ بخار مخازن، صنایع پتروشیمی، مبلمان اداری، قطعات خودرو و یراق‌آلات است.

فرماندار رباط کریم تصریح کرد: با بهره‌برداری از این شش طرح صنعتی، برای 540 نفر اشتغالزایی ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/2302/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول