اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 17 میلیارد ریال

2 طرح صنعتی در سیرجان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر، دو طرح صنعتی با اعتبار بیش از 17 میلیارد ریال در شهرستان سیرجان به بهره‌برداری رسید.

2 طرح صنعتی در سیرجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان محمدعلی توحیدی فرماندار سیرجان ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی این شهرستان اظهار داشت: کارخانه تولید پودرهای معدنی از جمله آهک با اعتبار 2 میلیارد و 250 میلیون ریال از اعتبارات سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و تسهیلات بهره‌برداری شد.

وی بیان کرد: این طرح با ظرفیت تولید سالانه یک‌هزار و 700 تن آهک صنعتی، شیمیایی و غذایی برای چهار نفر اشتغالزایی کرده است.

توحیدی افزود: کارخانه تولید پودر بن‌تونیت با ظرفیت تولید 50 هزار تن در سال و اعتبار 15 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و این پودر برای طرح‌های صنعتی که نیاز به جذب آب داشته باشند، مانند کارخانه‌های گندله‌سازی و اکتشاف چاه‌های آب به کار می‌رود و در این طرح برای 10 نفر اشتغالزایی شد.

همچنین نخستین بایگانی دیجیتال شهرستان سیرجان در اداره ثبت اسناد این شهر با اعتبار 300 میلیون ریال افتتاح و با اجرای این طرح از بایگانی پرونده در کمدهای سنتی جلوگیری شد.

پایگاه پشتیبانی امداد شماره یک سیرجان به وسعت 11.5 هکتار و اعتبار 30 میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد، اعتبار این طرح از محل اعتبارات هلال‌احمر در نظر گرفته شده است و با توجه به موقعیت سیرجان در امدادرسانی دارای شش سوله انباری، خوابگاه امدادگران و باندهای بالگرد است

انتهای پیام/80015/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول