اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان با هلال‌احمر تفاهمنامه امضا کرد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان با جمعیت هلال‌احمر استان تفاهمنامه همکاری امضا کرد.

شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان با هلال‌احمر تفاهمنامه امضا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان، محمد یعقوبی با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان با جمعیت هلال‌احمر استان تفاهمنامه همکاری امضا کرد، اظهار داشت: در این تفاهمنامه مقرر شده است شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان برای ساخت مراکز امداد و نجات در شهرک‌های صنعتی زمین اختصاص دهد و برای تأمین ضروریات اسکان اضطراری حادثه‌دیدگان، در راه ماندگان و نیازمندان به خدمات امدادی و نجاتی با آنان همکاری کند.

وی افزود: علاوه بر این مقرر شد برای جمع آوری کمک‌های داوطلبانه در شهرک‌های صنعتی برای اهدا به بازماندگان حوادث و افراد نیازمند به امداد و همچنین برای راه‌اندازی پایگاه راهبردی و مرکز مدیریت امداد و نجات بحران در شهرک صنعتی زاهدان همکاری‌های لازم از سوی این شرکت به عمل آید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در مقابل، جمعیت هلال‌احمر استان متعهد به ساخت، تجهیز و تدارک مستمر پایگاه‌های امداد و نجات در شهرک صنعتی و همین‌طور امداد رسانی به مصدومان حوادث در جغرافیای شهرک صنعتی شد.

یعقوبی خاطرنشان کرد: علاوه بر این همکاری برای تسهیل فعالیت‌های طلب کار با همکاری پزشکان داوطلب و ارائه آموزش‌های استاندارد، موردی، انفرادی، جمعی امداد و نجات و مهارت‌های حیات به کارکنان واحدهای صنعتی و ستادی شهرک‌های صنعتی استان و برگزاری مانورهای مشترک با واحدهای صنعتی و هیئت امنای شهرک صنعتی و شرکت شهرک‌های صنعتی استان برای حفظ و افزایش آمادگی در مواجهه با بلایای طبیعی و بشرساز از دیگر مفاد این تفاهمنامه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/75002/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول