اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

5 درصد متقاضیان موارد خاص بدون آزمون استخدام می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار همدان گفت: پنج درصد متقاضیان موارد خاص بدون آزمون استخدام می‌شوند که اگر میزان متقاضیان بیش از پنج درصد باشد، باید در آزمون شرکت کنند.

5 درصد متقاضیان موارد خاص بدون آزمون استخدام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کریم مطهری‌ مؤید پیش از ظهر امروز در کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری با اشاره به فعالیت‌هایی که در هفته پژوهش صورت گرفت، اظهار داشت: در هفته پژوهش با وجود تنگناهای پژوهشی که وجود داشت، دستگاه‌ها عملکرد مطلوبی داشتند به طوری که توانستیم هفته پژوهش پرباری را داشته باشیم.

وی تجلیل از دو پژوهشگر دینی و دفاع مقدس را از اقدامات فاخر هفته پژوهش عنوان کرد و گفت: در این هفته حجت‌الاسلام عندلیب‌زاده در علم نسب‌شناسی و حاج جعفر مظاهری در حوزه دفاع مقدس تجلیل شدند که این اقدام منجر به ماندگاری هفته پژوهش امسال شد.

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار همدان در خصوص استخدام پنج درصد بدون آزمون اظهار کرد: اگر متقاضیان به میزان پنج درصد باشند، شامل بدون آزمون می‌‌شوند اما اگر میزان متقاضیان بیش از پنج درصد باشد، باید در میان خود آزمون دهند تا پنج درصد قبولی استخدام شوند.

وی اضافه کرد: افرادی که از مرکز به صورت قراردادی به شهرستان‌ها و یا شهرهای کمتر توسعه‌یافته اعزام می‌شوند با توجه به اینکه تعهد دارند، باید بروند و اگر کسی به تعهد خود عمل نکند، باید لغو قرارداد شده و مجدد قرارداد امضا کند.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری همدان نیز با بیان اینکه در مجموع 410 برنامه در استان به مناسبت هفته پژوهش انجام شد، بیان داشت: در هفته پژوهش در مراکز دانشگاهی 155 برنامه، در دستگاه‌های اجرایی 141 برنامه و در شهرستان‌ها 114 برنامه انجام شد.

محمدابراهیم الهی‌تبار با اشاره به ماده 224 قانون برنامه پنجم توسعه تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و مراکز تحقیقاتی وابسته به آنها و شرکت‌های دولتی که از اعتبارات بخش تحقیقات کشور، استفاده می‌کنند، موظف هستند این اعتبارات را بر اساس سیاست‌گذاری‌ها و اولویت‌های تحقیقاتی تعیین شده توسط شورای عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هزینه کنند.

وی اضافه کرد: شورا موظف است پس از دریافت گزارش و حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه سال بعد گزارش جامعی از عملکرد اعتبارات تحقیقاتی کشور را به همراه نتایج و دستاوردهای پژوهشی تهیه و پس از تأیید در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

در این کارگروه طرح‌هایی از شرکت آب و فاضلاب، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل ثبت احوال، اداره کل هواشناسی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت دانش و پژوهش سپاه انصارالحسین(ع) بررسی و بر اساس کاربردی بودن به تصویب رسید.

انتهای پیام/89003/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول