اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی:

دولت در طرح استخدامی خود بیشتر دقت کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در طرح استخدامی خود نیازمند دقت و مطالعه بیشتر است.

دولت در طرح استخدامی خود بیشتر دقت کند

سید حسین ذوالانوار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: دولت در طرح استخدام‌های جدید باید تمام جوانب را رعایت کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: ایجاد اشتغال دغدغه تمام مسئولان کشوری است که هرکس در هر جایگاهی آن را دنبال می‌کند.

وی گفت: هیچ‌کس با فلسفه اشتعال مخالف نیست و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در ادوار مختلف پیگیری مسائل اشتغال جوانان در حوزه انتخابی خود بوده‌اند.

ذوالانوار اضافه کرد: بی‌شک نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از هر اقدامی که منجر به اشتغال پایدار باشد استقبال می‌کنند.

وی تصریح کرد: حوزه اشتغال حوزه‌ای مهم است که برای مدیریت آن باید به مسائل مختلف توجه داشت.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمی‌توان ادعای اشتغال کرد اما به مسائل مالی و حقوقی آن توجهی نداشت.

وی افزود: دغدغه فعلی ما تامین اعتبارات مالی و حقوقی برای پرداخت ماهانه به افرادی بوده که دولت به دنبال استخدام آنها است.

ذوالانوار ادامه داد: در حال حاضر این پرسش مطرح است که آیا دولت منابع مالی استخدامی این افراد را تعریف کرده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه دولت ماه‌های اخیر خود را سپری می‌کند ایجاد هرگونه تعهدی به اندیشه بیشتر نیاز دارد تا دولت بعد دچار مشکل نشود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: اگر افرادی استخدام شوند و دولت چند ماه بعد نتواند هزینه‌های مربوط به آنها را پرداخت کند دچار مشکلات فراوانی می‌شویم.

وی گفت: نمی‌توان با اهداف مختلف افرادی را استخدام کرد و آنها را امیدوار ساخت و بعد از مدتی به دلیل پخته نبودن یک هدف شرمنده مردم شد.

ذوالانوار تصریح کرد: موضوع دیگر نحوه استخدام‌ها‌ست که باید عدالت در تمام مراحل آنها رعایت شود که در فرصتی محدود به نظر امکان‌پذیر نیست.

وی ابراز داشت: نکته دیگری که بسیاری از مردم نیز به آن اشاره می‌کنند این است که چرا دولت که ظرفیت استخدام دارد و نیاز به جذب نیرو داشته در دو سال گذشته این کار را انجام نداده است.

وی بیان کرد: اعلام این موضوع در ماه‌های اخیر دولت شائبه‌های سیاسی و تبلیغاتی طرح را افزایش داده و حتی شاید نیت خیر اشتغال این طرح را زیر پوشش قرار دهد.

انتهای پیام/ 2448‌/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول