اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

حضرت امام خمینی پرورش یافته مکتب رسول الله بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه لرستان گفت: حضرت امام خمینی (ره) پرورش یافته مکتب رسول الله بود.

حضرت امام خمینی پرورش یافته مکتب رسول الله بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی صبح امروز در مراسم جشن انقلاب که در مصلی امام جعفر صادق(ع) شهرستان ازنا برگزار شده بود، از دهه فجر به عنوان فرصت مناسب جهت بازخوانی وقایع مهم انقلاب یاد کرد و گفت: همه ما معتقدیم که انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن بوده است که نه تنها منشاء تحول در ایران شد، بلکه منشاء تحول و دگرگونی در سطح جهان شده است.

میرعمادی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی الهی است و این انقلاب بر پایه معنویت و دیانت پایه‎گذاری شد و پیام امام در شکل دادن انقلاب حرکت به سوی خدا بود.

وی اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) پرورش یافته مکتب رسول خدا(ص) بود و پیام رسول خدا(ص) را به مردم رساند و در شکل دادن انقلاب راه و روش پیامبران را دنبال کرد و مردم ایران نیز پیام ایشان را به خوبی درک و دریافت و دعوت ایشان را اجابت کردند و با طاغوت 2500 ساله مبارزه و آن را سرنگون کردند.

 

امام جمعه خرم‎‎آباد افزود: زمانی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید ،دو تفکر مادی کمونیسم و لیبرالیسم در دنیا حاکم بود و دنیا به دو قطب شرق و غرب تقسیم شده بود.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران تفکر اسلام ناب محمد(ص) بر تفکر مادی و غربی پیروز شد، زیرا هدف امام از انقلاب خدا بود و مردم هم برای خدا قیام نمودند و امروز بعد از 35 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران ملت خدا جوی ایران به خاطر خدا در برابر تمام تهدیدات و تحریم‎ها مقاومت و ایستادگی کرده‎اند و راه پر افتخار امام راحل را قوی‎تر و مصمم‎تر از گذشته ادامه می‎دهند.

امام جمعه خرم‎آباد با اشاره به رهبری‎های مقام معظم رهبری اظهار داشت: ما خدا را شاکر و سپاسگزاریم که پرچم اسلام به دست شخصیتی فرزانه، شجاع، مدبر، حکیم، آگاه و با بصیرتی همچون امام خامنه‎ای و ملتی چون ملت بزرگ ایران اسلامی است.

وی در ادامه به ویژگی‎های انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: مقابله با سلطه‎گری و سلطه‎پذیری، خدمت به مردم و ولایت پذیری از خصوصیات بارز انقلاب اسلامی ایران است.

میرعمادی با اشاره به اتحاد و یکپارچگی ملت گفت: این اتحاد و یکپارچگی ملت ایران از دیگر خصوصیات انقلاب است که رهبر فرزانه انقلاب همیشه تکیه گاه سخنانش حفظ وحدت است.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری در سال 92 گفت: انتخابات در ایران جلوه‎ای از اراده مردم در تعیین سرنوشت خودشان است.

میرعمادی انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را یک مرحله سرنوشت ساز در پیش روی مردم دانست و بیان داشت: دشمن برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نقشه و برنامه طراحی کرده و باید هوشیار باشیم و با بصیرت کامل حرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات آینده گفت: به فرموده مقام عظمای ولایت دشمن برای این انتخابات جدول طراحی کرده که یکی از گزینه‎های جدول دشمن مسئله تفرقه و اختلاف است که باید مواظب باشیم هیچ کدام از خانه‎های این جدول به دست ما پر نشود.

وی بیان داشت: هر فردی در مساله انتخابات در جامعه تنش آفرینی کند و بین صفوف مستحکم ملت تفرقه و اختلاف بیندازد، به مردم و کشور خیانت کرده است.

انتهای پیام/2304/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول