اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اراک:

امام خمینی(ره) کاخ ویرانه ایران را به کاخ عزت و غرور تبدیل کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه اراک گفت: امام خمینی(ره) با رهبری بی‌نظیر خود کاخ ویرانه ایران را به کاخ عزت، غیرت، ایمان و سربلندی ایرانی تبدیل کرد.

امام خمینی(ره) کاخ ویرانه ایران را به کاخ عزت و غرور تبدیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت الله قربانعلی دری ‌نجف‌آبادی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اراک اظهار داشت: امام خمینی(ره) کاخ ظلم و ستم شاهنشاهی را فرو ریخت، دست استکبار را از کشور قطع کرد و کاخ ویرانه ایران را به کاخ عزت، غیرت، ایمان، مردانگی و شهادت تبدیل کرد.

وی افزود: امام خمینی(ره) با حرکت تاریخ‌ساز خود خداباوری، اعتماد به نفس و ظلم ستیزی را علاوه بر اینکه در ایران احیاء کرد بیداری و دفاع از حق و ظلم ستیزی را در ملت‌های دنیا را نیز زنده ساخت و معادلات سیاسی نظام سلطه را در دنیا به هم ریخت و ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) را در جامعه احیا کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی پرچم‌دار مبارزه با نظام سلطه و صهیونیزم بین‌الملل است و در دفاع از آرمان‌‌های ملت مظلوم فلسطین و اعتلای فرهنگ نبوی، علوی، فاطمی، حسینی، رضوی و مهدوی در جهان ثابت قدم می‌باشد. تصریح کرد: بعد از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کارنامه درخشانی را از کشور می‌بینیم که کارنامه قابل قبولی است.

امام جمعه اراک بیان کرد: در سال 56 جمعیت کشور حدود 33 میلیون نفر بوده این در حالی است که تاکنون 40 میلیون نفر به جمعیت کشور افزوده شده است و این جمعیت شاهد خدمات ارزنده‌ای از سوی نظام اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه جمعیت بزرگترین سرمایه یک ملت است، افزود: این سرمایه باید متشکل از جوانان، مدیران کارآمد، محققان و اندیشمندان باشد.

امام جمعه اراک با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب کشور چیزی نداشت، ادامه داد: در زمان طاغوت جمعیت در فقر می‌سوخت اما امروز به برکت خون شهدا شاهد توفیقات بزرگی در کشور هستیم.

دری ‌نجف‌آبادی با اشاره به اینکه همه وظیفه خود را نسبت به نظام اسلامی می‌دانند، گفت: امروز قدرت نظامی و رزمی ایران به گونه‌ای است که در تاریخ کشور بی‌سابقه بوده و ایران در زمینه تجهیزات دریایی، هوایی و صنایع موشکی توان بالایی دارد و همه این نعمت‌ها به خاطر انقلاب نصیب ما شده است.

وی با انتقاد از پایین‌ بودن نرخ زاد و ولد در کشور اظهار داشت: افزایش جمعیت مورد تاکید رهبر است و خانواده‌ها‌ باید برای افزایش زاد و ولد برنامه‌ریزی کند.

امام جمعه اراک گفت: مسئولان باید بدانند امانتدار ملت هستند و نباید از مسئولیت‌های خود سوء استفاده کنند و باید از بازی سیاسی پرهیز کنند، هدفشان خدمت به مردم باشد چرا که مسئولان نوکران مردم هستند و باید تلاش کنند به مردم و به اسلام خدمت کنند.

دری ‌نجف‌آبادی افزود: اگر ما تورم را به مردم تحمیل کنیم نقدینگی را افزایش و قدرت خرید را کاهش دهیم، این ظلم بزرگی به مردم است.

خطیب جمعه اراک درگذشت دکتر حسن حبیبی که از خدمت‌گذاران با وفای نظام بوده و خدمات زیادی را به مردم و جامعه ارایه کرد را تسلیت گفت.

انتهای پیام/87001/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول