اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر/ 130

امام جمعه پیشوا: آرمان‌های امام و شهدا به نسل جوان منتقل شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پیشوا با تأکید بر برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه مبارک فجر گفت: باید آرمان‌های امام و شهدا به نسل جوان منتقل شود.

امام جمعه پیشوا: آرمان‌های امام و شهدا به نسل جوان منتقل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رحمتی‌نیا ساعاتی پیش در مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر، بیداری اسلامی را از برکات انقلاب اسلامی ایران خواند و گفت: امام راحل رسالت خود را در سال 57 پیامبرگونه و با الهام از رسالت انبیا انجام داد و تحول بزرگی در بیداری و بصیرت ملت ایجاد کرد و با مبارزه با ظلم و جهل و ضلالت، حکومت ناب محمدی (ص) را پایه‌ریزی کرد.

امام جمعه شهرستان پیشوا، ولایت‌فقیه را از ارکان مهم اعتقادی برشمرد و اظهار داشت: ولایت فقیه محافظ انقلاب اسلامی است و هدایت‌های ولایت‌فقیه از راه‌های مهم حفاظت از نظام اسلامی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمن در طول شکل‌گیری این انقلاب با اهداف آن مخالف بود و هشت سال دفاع مقدس و تحریم‌های اقتصادی فعلی نیز نمونه‌هایی از این تهدیدهاست.

این گزارش حاکی است، مردم مومن، غیور و ولایی شهرستان پیشوا با اجرای مراسم نمادین ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در شهرستان پیشوا به استقبال برنامه‌های دهه فجر رفتند.

کاروان نمادین حضرت امام(ره) همزمان با فرا رسیدن 12 بهمن و در آستانه ایام‌الله دهه فجر از میدان شهید مصطفی اردستانی آغاز و در میدان امام خمینی (ره) شهرستان پیشوا با گلباران ماشین نمادین امام خمینی (ره) به پایان رسید.

این مراسم با خودروی نمادین حامل حضرت امام(ره) را که ماشین‌های سپاه ناحیه پیشوا و نیروی انتظامی و موتورسواران گردان امام علی (ع) و تعداد بالای خودروهای تاکسی همراه با پرچم کوچک و بزرگ و شاخه گل همراهی می‌کردند، برگزار شد.

در طول مسیر، اقشار مختلف مردم و بسیج اصناف با برگزاری ایستگاه‌های صلواتی توسط اتحادیه‌های مربوط به اصناف  در طول مسیر با شادی، گل و شیرینی و دود کردن اسپند به استقبال کاروان آمدند.

این مراسم استقبال نمادین از ورود تاریخی امام خمینی (ره) با حضور پر شور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، حجت‌الاسلام، رحمتی‌نیا امام جمعه شهرستان پیشوا، بهرام ستاری، فرماندار شهرستان پیشوا، حسن درویشی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا و حجت‌الاسلام تاجیک، مسئول نمایندگی ولی فقیه،  فرمانده بسیج اصناف ناحیه مقاومت بسیج پیشوا، شهردار، فرمانده و مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، مسئول تاکسیرانی، دیگر مسئولان شهرستان پیشوا و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

امام جمعه شهرستان پیشوا، حجت الاسلام رحمتی‌نیا در پایان این مراسم طی سخنانی گفت: از تمام کسانی که در برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر آستین همت بالا زدند و برای نخستین‌بار این حرکت نمادین در شهرستان برگزار شد قدردانی کرده و امیدواریم هرساله این مراسم ادامه داشته باشد تا آرمان‌های امام (ره) و شهدا به نسل جوان شناسانده شود.

انتهای پیام/2462/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول