اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داود احمدی‌نژاد: ـ 1

با اسم امام زمان(عج) به دنبال حذف ولایت هستند

خبرگزاری فارس: دبیر سابق کمیته پدافند غیر عامل کشور با اشاره به فعالیت جریان انحرافی گفت: با اسم امام زمان(عج) می‌خواهند ولایت‌زدایی کنند، خوارج نیز چنین بودند و می‌گفتند ما از قرآن حکم را استخراج می‌کنیم و نیازی به امام نداریم.

با اسم امام زمان(عج) به دنبال حذف ولایت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم داود احمدی‌نژاد جمعه شب در مراسم گرامیداشت دهه مبارکه فجر که در مسجد زین‌العابدین(ع) قم برگزار شد اظهار کرد: فتنه 88 آخرین ضربه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نبود و امروز جریان انحرافی کار جدیدی را آغاز کرده که یکی از بی‌کفایتی‌ها و سوء تدبیرهای این جریان پایین‌تر بودن ارزش پول ملی ایران از کشوری چون افغانستان است در حالی که اقتصاد آن‌ها در برابر اقتصاد ایران به چشم نمی‌آید.

 * جریان انحرافی بزرگ‌ترین جفا را به ملت ایران می‌کند

وی افزود: طالبان گروهکی هستند که در آن واحد دارای چند نقش مظلوم، ظالم، کافر و مسلمان هستند و از این طریق به شیطنت می‌پردازند؛ جریان انحرافی نیز همین گونه است، هم مکتب ایرانی را دارند و هم به امام زمان تمسک می‌جویند، همین بی‌کفایت‌ها بزرگ‌ترین جفا را به ملت ایران می‌کنند.

دبیر سابق کمیته پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه مردم ایران باید کاملاً هوشیار باشند گفت: هرچه جلوتر می‌رویم میزان شیطنت‌ها افزایش یافته و پیچیدگی آن‌ها بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: با اسم امام زمان(عج) می‌خواهند ولایت‌زدایی کنند؛ خوارج نیز چنین بودند و می‌گفتند ما از قرآن حکم را استخراج می‌کنیم و نیازی به امام نداریم.

احمدی‌نژاد با اشاره به ادعای جریان انحرافی مبنی بر اینکه امام عصر(عج) سر سفره ماست خاطرنشان کرد: اینکه امام زمان سر سفره ما باشد یا بالعکس دو مطلب کاملاً متفاوت هستند؛ اگر ما سر سفره ایشان باشیم امام زمان(عج) مرشد و ما مرید خواهیم بود وگرنه باید جایمان را عوض کنیم، پیچیدگی جریان انحرافی همین جاست.

دبیر سابق کمیته پدافند غیر عامل کشور بیان داشت: در فضای کشورهای غیر متعهد جایگاه رسمی برای این شخص ایجاد شد و صفت‌هایی در موردش به کار رفت که خداوند نیز برای پیامبران به کار نبرده ضمن اینکه حاشیه امنیتی برای ارتباط با جهان برایش ایجاد کردند تا در این جایگاه قانونی بتواند از امکانات ما در هر نقطه‌ای از این کشورها به راحتی استفاده کند و با تمام کسانی که مخالف ایمان و ولایت‌مداری ملت ایران هستند مرتبط باشد.

 * تلاش برای ایجاد فتنه‌ای بزرگ‌تر از سال 88

وی با تاکید بر هوشیاری مردم در شرایط کنونی تصریح کرد: فتنه فتنه‌گران تمام نشده بلکه به دنبال فتنه‌ای بزرگ‌تر از سال 88 برای ملت ایران هستند.

احمدی‌نژاد گفت: برادری‌ها بر اساس مکتب و آرمان شکل گرفته‌اند وگرنه حتی در میان خانواده نوح(ع) نیز پسری پیدا شد که این پیامبر الهی او را طرد کرد؛ نمونه این امر در جامعه ما نیز دیده می‌شود، یکی از این افراد امام جمعه قم یعنی آیت‌الله مشکینی و دیگرانی چون آیت‌الله خزعلی و آیت‌الله محمدی گیلانی هستند.

 * در کشور اسلامی نمی‌‌توان حس ناسیونالیستی داشت

دبیر سابق کمیته پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه نمی‌توان در کشور اسلامی حس ناسیونالیستی داشت عنوان داشت: این طور نیست که بگوییم چون فلان شخص برادر، خواهر یا پسر ماست به هر راهی برود؛ اصل بر این است که در مسیر عقیده با هم یکی باشیم وگرنه 34 سال زندگی در کنار یکدیگر پس از انقلاب امکان‌پذیر نبود.

وی تاکید کرد: امروز هر کس که گفتار و رفتار ولایت در وجود او شیرینی نداشته باشد گفتار و رفتار اوباما در کام او شیرین خواهد بود، برخی گروه‌ها ادعای زیادی در انقلابی‌گری داشتند اما به دلیل اینکه نظر منفی نسبت به ولایت داشتند سران آن‌ها در جریان فتنه 88 دستگیر شدند.

 * سجده جریان انحرافی‌ها بر مقبره کوروش

احمدی‌نژاد با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال باید باشکوه برگزار شود زیرا جریان انحرافی که با قهر خود نتوانستند به هدف برسند به توطئه فرهنگی سیاسی روی آوردند و حتی بر مقبره کورش سجده کردند که عکس‌های آن را هنوز نگه داشته‌ام و با وجود ادعای ولایت‌مداری در کنار برخی بازیگران نشستند و در تاجیکستان جشن نوروز برگزار کردند.

دبیر سابق کمیته پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه قهر نقطه مقابل انتخابات است ابراز کرد: به عقیده سیاست‌مداران غربی رهبری امروز ایران در حال اداره جهان است و حتی دبیر کل سازمان ملل آیت‌الله خامنه‌ای را رهبر جهان اسلام خواند.

 * تکلیف‌گرایی از ضروریات جامعه امروز است

وی ادامه داد: بیش از آن القابی که ولی فقیه در مورد برخی اشخاص به کار برده‌اند پیامبر اکرم(ص) درباره طلحه و زبیر نیز به کار برده بود؛ پیامبر، امام و ولی فقیه حال افراد را می‌نگرند و تا زمانی که خوب باشند آن‌ها را تحسین خواهند کرد.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه امروز امام امت مقام معظم رهبری هستند گفت: تکلیف‌گرایی از ضروریات جامعه امروز به شمار می‌رود؛ گروه‌هایی چون خوارج تا افرادی که فتنه 88 را به وجود آوردند و انواع جنگ‌های سخت و نرم را علیه جمهوری اسلامی به راه انداختند فاقد این ویژگی بودند و هدفشان حذف ولایت بود.

انتهای پیام/78004/صا40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول