اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین روز از دهه فجر صورت گرفت

افتتاح چهار سالن ورزشی چندمنظوره سپاه گچساران

خبرگزاری فارس: در سومین روز از دهه فجر انقلاب‌ اسلامی و با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، چهار سالن ورزشی چندمنظوره بسیج و سپاه در گچساران افتتاح شد.

افتتاح چهار سالن ورزشی چندمنظوره سپاه گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، دو سالن ورزشی سپاه ناحیه گچساران امروز و با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح استان، فرماندار و جمعی از مسئولان گچساران افتتاح شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه افتتاح این سالن‌های ورزشی اظهار کرد: امسال و به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد حدود 50 پروژه افتتاحی در سطح استان دارد.

سردار یونس امیری بیان داشت: در گچساران چهار سالن ورزشی چند منظوره به بهره‌برداری می‌‌رسد که یکی از این سالن‌ها جنب ساختمان حوزه مقاومت خواهران برای استفاده خواهران بسیجی و دیگر سالن احداث شده نیز برای برادران و در محل حوزه برادران واقع شده است.

وی مساحت این سالن‌ها را 420 متر مربع عنوان کرد و گفت: برای احداث هر یک از این سالن‌ها هزینه‌‌ای افزون بر یک میلیارد ریال هزینه شده است.

سردار امیری با بیان اینکه امسال عملیات اجرایی این سالن‌ها آغاز شده، محل تأمین اعتبار هزینه احداث این سالن‌ها را از محل اعتبارات بسیج عنوان کرد.

وی تصریح کرد: دو سالن ورزشی چند منظوره نیز در روستای لیشتر و روستای امامزاده جعفر(ع) احداث شده که همزمان با این سالن‌ها و به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود.

*افتتاح 50 پروژه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر

سردار امیری ابراز داشت: سالن‌های ورزشی احداث شده در این روستاها در روزهای متفاوت و زمان‌های مناسب برای برادران و خواهران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی گفت: این سالن‌ها هم برای برگزاری مسابقات ورزشی و هم برای برگزاری جلسات، نشست‌های حلقه‌های صالحین و کلاس‌های فرهنگی، مذهبی و عقیدتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: در دهه فجر امسال افزون بر 50 پروژه در سطح استان توسط سپاه و بسیج مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که 42 مورد توسط سپاه و هشت پروژه نیز توسط بسیج سازندگی آماده بهره‌برداری و افتتاح شده است.

سردار امیری 20 سالن‌های ورزشی چند منظوره صالحین، ساختمان حوزه‌های مقاومت و گردان‌های امام حسین(ع) و نیز 15 پایگاه مقاومت در محلات را از جمله این پروژه‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/82001/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول