اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه حضرت عباس(ع) مطرح کرد

تلاش دشمنان برای سیاه‌نمایی علیه راهیان نور / اعزام کاوران‌ها باید افزایش یابد

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: اعزام دانش‌آموزان راهیان نور در کشور حرکتی موثر است اما دشمنان اسلام با سیاه‌نمایی و تبلیغات کور خود سعی دارند این اعزام را به حداقل برسانند.

تلاش دشمنان برای سیاه‌نمایی علیه راهیان نور / اعزام کاوران‌ها باید افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرهنگ غلام‌عسگر کریمیان صبح امروز در مراسم اعزام اولین کاروان راهیان نور پسران اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه اعزام دانش‌آموزان راهیان نور در کشور حرکتی موثر واقع شده، دشمنان اسلام با سیاه نمایی و تبلیغات کور خود سعی دارند این اعزام را به حداقل برسانند.

وی گفت: دشمنان با شایعاتی در رابطه با افزایش تصادفات اتوبوس‌های راهیان نور می‌خواهند این اعزام و حرکت فرهنگی را که موثر واقع شده است در کشور بد جلوه دهند که این توطئه با برنامه‌ریزی مسئولان خنثی شدنی است.

این مسئول با بیان اینکه شهدا بالاترین نقش‌آفرینی را در هشت سال دفاع مقدس داشتند، افزود: شهدای دانش‌آموز بالاترین آمار را در بین شهدا در این نقش‌آفرینی داشتند.

کریمیان تصریح کرد: شهدا با بصیرت و آرمان‌گرایی و با تاسی از قرآن کریم و معمار کبیر انقلاب اسلامی حماسه‌ای آفریدند که دشمنان را به حیرت انداختند.

جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرموده‌اند " زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست " ابراز داشت: شاخص‌هایی همچون شجاعت و ایثار و حرکت‌هایی خدایی، انقلاب اسلامی را بیمه کرد و سبب ذلت دشمنان اسلام شد.

وی در پایان سخنان خود خواستار آشنایی جوانان و نسل‌های جدید با فرهنگ ایثار و شهادت شد و اظهار داشت: باید سعی کنیم در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس اعزام کاروان‌های راهیان نور را هر روز بهتر از روزهای قبل و با آمار بیشتری نسبت به سال‌های قبل انجام دهیم.

انتهای پیام/62007/ج20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول