اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

افتتاح مرکز تالاسمی بیماران خاص در زابل

خبرگزاری فارس: با حضور فرماندار و دیگر مسئولان اجرایی شهرستان زابل، مرکز تالاسمی بیماران خاص در این شهرستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح مرکز تالاسمی بیماران خاص در زابل

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، هوشنگ ناظری صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از مرکز بیماران خاص در شهرستان زابل اظهار داشت: برای ساخت و راه‌اندازی این مرکز، 24 میلیارد ریال هزینه شده است و هم‌اکنون دارای 16 تختخواب بوده که از تمام لحاظ نیاز‌های بیماران را تأمین می‌کند و امکان افزایش 34 تخت دیگر را نیز دارد. 

فرماندار زابل با بیان اینکه خدمات‌دهی این مرکز ‌به بیماران لازم است اضافه کرد: در سطح شهرستان زابل حدود 197 بیمار تالاسمی وجود دارد که با افتتاح این مرکز می‌توان از تمامی امکانات استفاده بهینه برد. 

وی خاطرنشان کرد: برای ساخت و راه‌اندازی این مرکز 24 میلیارد ریال هزینه شده است که از محل مصوبات مقام معظم رهبری بوده لذا پیش‌بینی برای توسعه آن نیز در آینده برنامه‌ریزی شده است. 

فرماندار زابل گفت: بخشی از تجهیزات این مرکز را از امکانات موجود در دانشگاه تأمین کرده‌اند و مابقی با هزینه‌ای بالغ بر 200 میلیون تومان تأمین شده است. 

ناظری بیان کرد: هیچ رنگی در زندگی انسانی جز با رنگ شادمانی و شعف چهره‌های غمگینانه همنوعان بیمار را روشن نمی‌کند و بیماران فقط باید دغدغه درمان را در نظر بگیرند و همچنین کادر علوم پزشکی به بهترین نحو ارائه خدمات و انجام وظیفه می‌کند. 

وی در پایان این مراسم با تمامی بیماران تالاسمی و دیالیزی این مرکز دیدار کرد. 

انتهای پیام/75002/ج20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول