اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران:

رستاخیز اسلامی برای مرگ استکبار برپا شده است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیجیان و سپاهیان آرزو دارند در منطقه خاورمیانه با اسرائیل غاصب بجنگند و کینه‌های تهاجم علیه اسلام را بر سر صهیونیست‌ها خالی کنند.

رستاخیز اسلامی برای مرگ استکبار برپا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار محمدحسین سپهر صبح امروز در جمع بازنشستگان سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به دهه مبارک فجر اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن 57 موجب عزت اسلام و سربلندی مسلمین شد.

وی تصریح کرد: در پایان قرن 20 جهان شاهد انفجار یک رخداد عظیم معنوی و اجتماعی بود که این رخداد انفجار نور و پیروزی انقلاب اسلامی بود که به برکت حضور با شعور مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب حاصل شد.

چهار پنجم از خاک ایران جدا شد

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در دوران‌های گذشته هیچگاه ملت ایران در برابر تهاجمات قدرتمندان کشورهای مختلف پیروز و سربلند نبوده است، بیان کرد: متأسفانه در دوران‌ گذشته به دلیل وجود حاکمان لاقید، هوس‌باز، ترسو و جدا شده از مردم و به علت عدم حضور مردم در صحنه پاسداری از کشور بزرگ ایران، هرگاه حمله‌ای به کشور صورت می‌گرفت و یا قراردادی با خارجی‌ها توسط دولتمردان ذلیل منعقد می‌شد، بخشی از خاک کشور به بیگانگان واگذار می‌شد و یا تعهدات سنگینی را به اجنبی می‌دادیم، به طوری که در 200 سال گذشته چهار پنجم از خاک ایران جدا شد و هم اکنون تنها یک پنجم از ایران واقعی مانده است.

سپهر گفت: در گذشته تمام کشورهای حاشیه خلیج فارس، بخشی از عربستان، تمام کویت، امارت، بحرین، افغانستان، کشورهای غرب و شرق خزر، بخش زیادی از ترکیه و بخش عجم عراق متعلق به ایران بوده است.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی تمام دنیا با یکدیگر متحد شدند تا بخشی از خاک کشور را بگیرند و یا تعهدات سنگین سیاسی، اقتصادی و نظامی را بر ما تحمیل کنند که به برکت وجود شهدا و امام خمینی(ره) این اتفاق رخ نداد و ایران اسلامی با عزت، عظمت و اقتدار جایگاه اصلی خود را در صحنه بین‌الملل حفظ کرد.

ناقوس مرگ استکبار هر روز تندتر از گذشته به گوش می‌رسد

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه به برکت وجود خون شهدا، بسیجیان و رزمندگان، انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه شده‌ است، ابراز داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران ناقوس مرگ استکبار هر روز تندتر از گذشته به گوش می‌رسد و به زودی جهان شاهد مرگ استکبار خواهد بود.

سپهر گفت: هم اکنون با پیام مقاومت، ایستادگی، ایثار و شهادت شهدا و جانبازان و رزمندگان ایران اسلامی، کشورهای اسلامی به پاخاسته و رستاخیز اسلامی را برای مرگ استکبار به پا کرده‌اند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ملت ایران ملتی است که پیامبر اکرم(ص) وجود چنین امتی را به یارانش نوید داده و فرمودند؛ به زودی ملتی خواهد آمد که  در راه خدا مبارزه و مقاومت کرده و از سرزنش دشمن نخواهد ترسید.

وی افزود: خصوصیات امت ایران این است که اسلام را یاری و همانند آهن‌های گداخته‌ای در برابر دشمنان دین مقاومت می‌کنند، اما تسلیم اراده‌های غیر انسانی دشمن نمی‌شوند.

تمام نگرانی استکبار در دنیا مقاومت اسلامی مردم ایران است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه اظهار داشت: بدون شک تمام نگرانی استکبار در دنیا مقاومت اسلامی مردم ایران است، ایران خاری در تخم چشم استکبار است، چرا که پرچم حکومت امام زمان (عج) را بلند کرده و تئوری‌های غرب و شرق را پوچ و بی‌معنا ساخته است.

سپهر اظهار داشت: مایه بسی افتخار و سربلندی است که ایران اسلامی در شرایط سخت تحریم و تهدید ماهواره به فضا می‌فرستد و به جمع 11 کشور برتر تولید کننده علم پیوسته است.

وی اضافه کرد: در شرایط تهدید و تحریم تکنولوژی نظامی دشمنان می‌فهمند که اراده‌های قدرتمند سپاه می‌تواند دودمان آمریکا و اسرائیل را در منطقه بر باد دهد.

سپاه پاسداران چهارمین قدرت سایبری ارتش‌های سایبری جهان است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز قدرت سایبری و جنگ نرم سپاه پاسداران چهارمین قدرت سایبری ارتش‌های سایبری جهان است، خاطر نشان ساخت: در حال حاضر قدرت بازدارندگی سپاه تمام منافع آمریکا را در خاورمیانه به خطر انداخته و رزمندگان غیرتمند در فلسطین و لبنان به زودی صهیونیسم را با خاک یکسان خواهند کرد.

وی تصریح کرد: حمایت‌های معنوی ایران از کشورهای اسلامی باعث شده استکبار در مذاکرات 5+1 به ایران التماس کند که حمایت معنوی نکنید و بحرین را رها کنید، ایران با قدرت نرم فرهنگی آمریکا را از عراق بیرون کرد و به همین دلیل است که آنها در هر مذاکره‌ای خواهان منحل شدن سپاه پاسداران هستند.

ایران دست از سر صهیونیسم بر نخواهد داشت

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: سپاه پاسداران تا استکبار و دشمنان اسلام را با خفت و خواری تسلیم نکند، دست از سر استکبار بر نخواهد داشت، بسیجیان آرزو می‌کنند با صهیونیسم بجنگند و کینه‌های تهاجم علیه اسلام را بر سر این رژیم غاصب خالی کنند.

سپهر اظهار داشت: همه هدف دشمنان از فشارهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که بدون شک با آگاهی و پیروی از ولایت فقیه هرگز به خواسته خود دست نخواهد یافت.

انتهای پیام/87005/ب40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول