اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان:

ولایت‌فقیه مهمترین دلیل ثبات نظام است

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: دوستان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ولایت فقیه را مهمترین دلیل ثبات، استحکام و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا می‌دانند.

ولایت‌فقیه مهمترین دلیل ثبات نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حجت‌الاسلام محسن حیدریان امروز در مراسم بزرگداشت سی‌و چهارمین فجر انقلاب اسلامی که در حسینیه شهدای سپاه قروه برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در ابعاد مختلف گفت: یکی از دستاوردهای جهانی انقلاب اسلامی ایران، پرده برداشتن از چهرۀ کریه استکبار غرب به سرکردگی آمریکا و افشای چهره واقعی قدرت‌های استکباری و سلطه‌گر غربی بود.

وی گفت: دوستان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی در طول سه دهه گذشته، یکی از مهمترین دلایل استحکام، ثبات و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را مدیریت قدرتمند و هوشمندانه ولایت فقیه در اداره انقلاب و نظام دینی ایران می‌دانند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به نقش اسلام در تعیین سیاستگذاری، هدایت و راهبری جامعه تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران، مدل جدیدی از مردم سالاری بر مبنای دین مبین اسلام را به جهانیان ارائه کرد که الگوی مورد پذیرش و قابل تحقق برای مسلمانان در عصر افول مدل‌های به بن بست رسیده بشری در عصر جدید بود.

وی نقش مردم در مقبولیت نظام و کارآمدی آن را بسیار تاثیر گذار عنوان کرد و افزود: محوریت خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی و رسیدگی به محرومین، دغدغه اصلی نظام جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام حیدریان اظهار داشت: امروزه انقلاب اسلامی ایران با شاخص‌هایی چون معجزه قرن، احیاگر دین و دین‌مداری، الهام بخش موحدان و آزادیخواهان، کانون بیداری اسلامی و احیاکننده استقلال و عزت ملت‌ها، به‌عنوان الگوی بی‌بدیل مردم سالاری دینی مشهور شده است.

وی اضافه کرد: ظهور و بروز انقلاب اسلامی ایران با ماهیت اسلامی، انقلابی و مردمی پدیده‌ای شگفتی‌ساز و تحول‌آفرین در بیش از سه دهه گذشته در عرصه ملی، فراملی، سیاسی، فرهنگی، دفاعی و اقتصادی  بوده است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: این انقلاب در طول حیات پرافتخار خود با‌وجود محدودیت‌ها، تنگناها، چالش‌ها و دشمنی‌ها کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته و به عنوان یک انقلاب کارآمد و پرتوان در عرصه منطقه‌ای و بین المللی مطرح است.

وی تاکید کرد: آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی و بازشناسی قوت‌ها و فرصت‌های نظام جمهوری اسلامی، یک رویکرد و نگاه راهبردی در وفاداران به انقلاب ایجاد می‌نماید تا با بصیرت و افتخار از انقلاب و دستاوردهای آن پاسداری و حراست نمایند.

انتهای پیام/79009/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول