اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین روز از ایام‌الله دهه فجر

خانه قرآن شهری فرادنبه افتتاح شد

خبرگزاری فارس: خانه قرآن شهری و نمازخانه بین‌راهی شهر فرادنبه به‌ مناسبت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح شد.

خانه قرآن شهری فرادنبه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح خانه قرآن شهری و نمازخانه بین‌راهی شهید مسلم احمدی‌پناه در شهر فرادنبه اظهار داشت: این خانه قرآن و نماز‌خانه که مزین به نام شهید مسلم احمدی‌پناه بود، به همت خانواده آن شهید بزرگوار پایه‌ریزی و افتتاح شد.

حجت‌الاسلام مجید الهیان افزود: اعتبار هزینه شده در ساخت و راه‌اندازی این خانه قرآن شهری 200 میلیون ریال بوده که توسط پدر شهید مسلم احمدی‌پناه هزینه شده است.

الهیان با اشاره به ویژ‌گی‌های انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: بسیاری از ناظران سیاسی و اجتماعی جهان اذعان دارند که انقلاب اسلامی ایران در سیر تکوینی حیات سه دهه‌ای آن دارای نکات و مولفه‎های انحصاری است که نمونه آن را در سایر انقلاب‌ها نمی‌توان یافت.

وی تصریح کرد: توسعه و پیشرفت با وجود هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم‎ها و تهدیدات گسترده غرب و شرق امروز ایران را به کشوری پیشرفته در منطقه و جهان مبدل کرده است، کشوری که هم ساختار سیاسی مردم‌سالار و پیشرفته دارد و هم در حوزه علم و پیشرفت توانسته به دستاوردهای روز جهان دست یابد.

الهیان ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران اثبات کرده که سر سپردگی به غرب موجب پیشرفت نخواهد شد بلکه رویکرد به استقلال و تحقق شعار نه شرقی نه غربی زمینه‌ساز پیشرفت و خود‌کفایی داخلی خواهد بود، امری که امروز بسیاری از کشورهای جهان با رویکرد به آن، برای رسیدن به خودکفایی و پیشرفت تلاش می‌کنند.

خانه قرآن شهری و نماز‌خانه بین‌راهی شهر فرادنبه امروز در سومین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر با حضور مسئولان شهرستان در فرادنبه بهره‌برداری شده است.

انتهای پیام/68001/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول