اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 5 میلیارد ریال

مجتمع فرهنگی - هنری کمیته امداد گچساران افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، مجتمع فرهنگی- هنری رفاهی کمیته امداد گچساران با اعتبار حدود پنج میلیارد ریال افتتاح شد.

مجتمع فرهنگی - هنری کمیته امداد گچساران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، امروز در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، مجتمع فرهنگی- هنری رفاهی کمیته امداد امام خمینی گچساران با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی این استان و جمعی از مسئولان محلی گچساران افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران در حاشیه افتتاح مجتمع فرهنگی- هنری کمیته امداد امام خمینی این شهرستان اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی ایران اتفاق و رویدادی الهی بود که هیچ‌گاه حافظه تاریخ آن را فراموش نمی‌کند.

امرالله فروزنده ابراز داشت: گرامیداشت روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران سبب یادآوری و انتقال آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب به نسل‌های جدید می‌شود.

وی با اشاره به ساخت مجتمع فرهنگی- هنری رفاهی شبانه‌روزی کمیته امداد امام خمینی گچساران ادامه داد: این مجتمع در راستای اسکان و رفاه حال دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت زیر پوشش کمیته امداد ساخته شده که امروز رسما افتتاح شد.

فروزنده بیان داشت: این مجتمع فرهنگی تربیتی به منظور حمایت از دانش‌آموزان مستعد زیر پوشش کمیته امداد و در راستای کمک به رشد فکری و تقویت استعدادها و ارتقای علمی آنان راه‌اندازی شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران از رایگان بودن همه امکانات و تجهیزات این مجتمع از جمله پذیرایی، سرویس و خدمات‌دهی در بخش‌های مختلف برای دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش خبر داد و بیان کرد: دانش‌آموزان روستایی در اولویت استفاده از این مجتمع قرار دارند.

فروزنده یادآور شد: خوابگاه شبانه‌روزی فرهنگی- هنری کمیته امداد امام خمینی دارای دو طبقه بوده و ظرفیتی افزون بر 60 نفر دارد.

هزینه 5 میلیارد ریالی برای احداث مجتمع رفاهی کمیته امداد گچساران

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران ادامه داد: این مجتمع در زمینی به مساحت سه هزار و 400 متر مربع و با زیربنای 913 متر مربع ساخته شده که دارای 863 متر مربع فضای خوابگاهی است.

فروزنده ابراز داشت: این مجتمع دارای 12 اتاق، دو خوابگاه بزرگ، آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی و حمام است.

وی افزود: برای ساخت مجتمع شبانه‌روزی کمیته امداد گچساران افزون بر چهار میلیارد و 930 میلیون ریال هزینه شده است.

فروزنده بیان داشت: یک‌میلیارد و 630 میلیون ریال از این اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور و از محل دفتر نهاد رئیس جمهور و افزون بر سه میلیارد و 300 میلیون ریال نیز از محل درآمدهای کمیته امداد تأمین شده است.

انتهای پیام/82014/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول