اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

19 پروژه در روستاهای گچساران کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی گچساران گفت: به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، 19 پروژه در روستاهای گچساران کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

19 پروژه در روستاهای گچساران کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود

یحیی ذبیحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران حرکتی استثنایی و در نوع خود بی‌نظیر در تاریخ معاصر بود که بسترساز تحولات زیادی در منطقه و جهان شده‌ است.

وی با بیان اینکه نظام و حکومت اسلامی ایران، خدمات متنوع و چشمگیری در حوزه‌های مختلف به مردم مسلمان و انقلابی ارائه داده است، افزود: خدمتگزاری بی‌منت به مردم، افتخاری بزرگ و فراموش‌ناشدنی برای مسئولان و مدیران نظام اسلامی است.

بخشدار مرکزی گچساران خاطرنشان کرد: افتخار و ارزش مسئولیت در این نظام، تنها به واسطه خدمت‌رسانی به مردم و تلاش برای عمران و آبادانی بوده و پس پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون خدمات ارزنده‌ای به روستاها ارائه شده است.

ذبیحی با اشاره به ا‌ینکه پروژه‌های متنوع و مختلفی در سطح روستاهای گچساران اجرایی شده است، ادامه داد: در دهه فجر امسال 19 پروژه با اعتباری افزون بر شش میلیارد ریال در روستاهای گچساران کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: از مجموع پروژه‌های روستایی دهه فجر گچساران، 12 پروژه کلنگ‌زنی می‌شود و هفت پروژه افتتاح خواهد شد.

بخشدار مرکزی گچساران یادآور شد: اعتبار در نظر گرفته شده برای پروژه‌های کلنگ‌زنی که به 12 پارک کودک اختصاص دارد، افزون بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال بوده و 7 پروژه افتتاحی نیز با اعتباری افزون بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال آماده بهره‌برداری شده است.

*افتتاح آتش‌نشانی دهستان لیشتر گچساران

ذبیحی با تشریح پروژه‌های افتتاحی روستاهای گچساران تصریح کرد: پروژه پیاده‌رو‌سازی با اعتباری افزون بر 150 میلیون ریال در روستای مارین و جدول‌گذاری در روستای «سرآب‌ننیز» با اعتباری افزون بر 300 میلیون ریال از جمله پروژه‌های افتتاحی بخشداری گچساران در روستاهای این شهرستان است.

وی تصریح کرد: افتتاح ساختمان دهیاری تلخاب‌شیرین با اعتباری افزون بر 450 میلیون ریال، پارک‌های کودک در روستاهای ماهور باشت و مردان معصوم با اعتباری افزون بر 500 میلیون ریال و جدول‌گذاری و کانال روستای دیل با اعتباری افزون بر 400 میلیون ریال از دیگر پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر امسال است.

ذبیحی افتتاح آتشفشانی روستای خیرآباد جلیل را از جمله مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی دهه فجر در روستاهای گچساران عنوان کرد.

وی گفت: این پروژه که یکی از نیازمندی‌های مهم این روستا و دهستان لیشتر به شمار می‌رود با اعتبار هزینه شده افزون بر 700 میلیون ریال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/82001/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول