اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی استانداری یزد خبر داد:

اختصاص 5 میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی دهه فجر در روستاهای یزد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور روستایی استانداری یزد از اختصاص 5 میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی دهه فجر در روستاهای استان یزد خبر داد.

اختصاص 5 میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی دهه فجر در روستاهای یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدحسین امامی ظهر امروز در نشست خبری معاون عمرانی استاندار یزد با 10 نفر از مدیران کل حوزه‌های مرتبط با معاونت عمرانی اظهار داشت: در استان یزد تمامی روستاهای بالای 20 خانوار در زمینه آب، برق، جاده و مخابرات به عنوان شاخص‌های توسعه بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به آماری از اقدامات عمرانی در روستاهای استان یزد عنوان کرد: زیرسازی 860 هزار مترمربع از معابر در روستاهای استان یزد انجام شده و 331 هزار و 900 مترمربع آسفالت و 186هزار مترمربع فضای سبز در این مناطق اجرا شده است.

امامی یادآور شد: هزار و 741 مترمربع غسالخانه نیز به عنوان یکی از نیازهای ضروری روستاها احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی از این طرح‌ها در دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، افزود: مجموع اعتبار اختصاص یافته به طرح‌های عمرانی دهه فجر در روستاهای استان یزد 5 میلیارد تومان است.

مدیرکل هواشناسی استان یزد نیز در این نشست با اشاره به برخی از امکانات و توانمندی‌های استان یزد در زمینه تجهیزات هواشناسی اظهار داشت: در استان یزد 12 ایستگاه سینوپتیک، 17 ایستگاه اقلیم‌شناسی و 90 ایستگاه باران سنج احداث شده که این ایستگاه‌ها از تجهیزات خوبی بهره‌مند هستند.

لقمان عمادی عنوان کرد: 80 درصد پیش‌بینی‌های هواشناسی یزد در مورد وضعیت هوا و بارش‌ها، طی سال گذشته، صحت داشته است.

وی یادآور شد: تا اردیبهشت ماه بارش استان یزد تا حد نرمال برآورد می‌شود و از نظر دمایی نیز شرایط معمولی خواهد بود.

در این نشست مدیران کل راه آهن یزد، راه آهن شرق، مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد، مدیرکل هواشناسی، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان، مدیرکل امور شهری و روستاهای استان یزد، مدیرکل امور روستایی استانداری یزد، قائم مقام مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد، مدیرکل مدیریت بحران استان یزد، مدیرکل راه و شهرسازی و معاون عمرانی استاندار یزد به سئوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

این چهارمین نشست مشترک معاون عمرانی استاندار یزد با مدیران حوزه‌های عمرانی و خبرنگاران است که به همت روابط عمومی استانداری یزد تشکیل شده است.

انتهای پیام/2464/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول