اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرایان خبر داد

افتتاح 11 پروژه عمرانی در روستاهای سرایان

خبرگزاری فارس: فرماندار سرایان از افتتاح و کلنگ‌زنی تعداد 11 پروژه عمرانی در پنج روستای این شهرستان طی دهه فجر خبر داد.

افتتاح 11 پروژه عمرانی در روستاهای سرایان

محمدعلی مهدی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: طی دهه مبارک فجر تعداد 11 پروژه عمرانی در سطح پنج روستا و شهر آیسک این شهرستان با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 518 میلیون ریال کلنگ‌زنی و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به پروژه‌های اجرایی روستای چاه تریخی این شهرستان عنوان کرد: این پروژه‌ها شامل واحد پرورش شتر و عملیات لوله‌گذاری موتور پمپ است که 560 میلیون ریال اعتبار را به خود اختصاص داده است.

فرماندار سرایان ادامه داد: اعتبارات پروژه‌های روستای چاه تریخی از منابع داخلی و خشکسالی تامین شده و 15 خانوار را بهره‌مند می‌کند.

مهدی‌نژاد گفت: مبارزه با آفات درختان، اصلاح و احیای درختان میوه، عملیات گابیون‌بندی کریمو و کلنگ‌زنی مجتمع مذهبی امام‌زاده سلطان کریم شاه از طرح‌های افتتاحی در روستای کریمو طی دهه مبارک فجر است.

بهره‌مندی 619 خانوار روستای کریمو از مزایای طرح‌های دهه فجر

وی تعداد خانوار برخوردار از طرح‌های روستای کریمو را 619 خانوار عنوان کرد و یادآور شد: مبلغ یک‌ میلیارد و 603 میلیون ریال از محل اعتبارات خشکسالی، تملک و خودیاری به این طرح‌ها اختصاص یافته است.

 

فرماندار سرایان از اجرای طرح‌های ذخیره نزولات آسمانی و برق‌رسانی، تجهیز و لوله‌گذاری موتور پمپ روستای چاه پنیری با اعتباری بالغ بر 875 میلیون ریال خبر داد.

مهدی‌نژاد اضافه کرد: این اعتبارات از منابع استانی و خشکسالی تامین شده و با اجرای آن 40 خانوار بهره‌مند می‌شوند.

وی اضافه کرد: اجرای سالن اجتماعات دهیاری و برق‌رسانی و تجهیز و لوله‌گذاری موتور پمپ از پروژه‌های افتتاحی روستای چاه غیاث در دهه فجر به شمار می‌آیند.

این مسئول ابراز داشت: 350 میلیون ریال اعتبار از منابع داخلی و خشکسالی به این طرح‌ها اختصاص یافته که 22 خانوار را برخوردار می‌کند.

مهدی‌نژاد عملیات لوله‌گذاری موتور پمپ گلشن شهر آیسک این شهرستان را از یکی دیگر طرح‌های افتتاحی در دهه فجر دانست و گفت: اعتبار لازم برای اجرایی شدن این طرح 880 میلیون ریال بوده که از محل اعتبارات خشکسالی تامین شده است.

فرماندار سرایان ادامه داد: با اجرای این طرح در شهر آیسک 50 خانوار می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

وی به طرح ساختمان غسالخانه روستای بسطاق اشاره کرد و متذکر شد: 228 خانوار از این طرح برخوردار می‌شوند.

مهدی‌نژاد با بیان اینکه 250 میلیون ریال اعتبار به این طرح اختصاص یافته، اذعان داشت: این اعتبارات از محل منابع داخلی تامین شده است.

انتهای پیام/690014/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول