اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کلات خبر داد

اجرای 13 پروژه در راه‌های بین شهری و روستایی کلات

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی کلات از اجرای 13 پروژه در راه‌های بین شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

اجرای 13 پروژه در راه‌های بین شهری و روستایی کلات

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان‎رضوی،  آرش علیپور اظهار داشت: شهرستان کلات به علت موقعیت جغرافیایی خاص و نزدیکی به شهر مقدس مشهد از اهمیت ویژه‏ای برخوردار است و باید از تمام ظرفیت‎های بالقوه و بالفعل آن برای خدمت‌رسانی به زائران و مسافران متفاوت استفاده شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس این اداره برای توسعه شبکه راه‎های شهرستان در حال اجرای 11 پروژه راه روستایی و دو پروژه راه بین شهری است.

علیپور افزود: مجموع طول مسیر این دو پروژه راه بین شهری در دست احداث و بهسازی که تاکنون 30.7 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‎اند، 14 کیلومتر است.

رئیس اداره راه و شهرسازی کلات ادامه داد: 11 پروژه عمرانی با طول مجموع 120 کیلومتر در راه‎های روستایی بالای 50 خانوار در حال اجرا بوده و تاکنون 61 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

علیپور با اشاره به اینکه طول کل راه‎های روستایی بالای 50 خانوار شهرستان، 177 کیلومتر است خاطر نشان کرد: به صورت میانگین 64.73 درصد از ساکنان روستاهای بالای 50 خانوار کلات از نعمت راه‎های روستایی برخوردار هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی کلات ادامه داد: همچنین اجرا و نظارت 3 پروژه عمرانی شهرستان کلات با زیربنای مجموع 6 هزار و 100 مترمربع بر عهده این اداره است و تاکنون 9 میلیارد و 208 میلیون ریال اعتبار برای آنها هزینه شده است.

علیپور به تحویل موقت پروژه عمرانی توسعه ساختمان فرمانداری اشاره کرد و افزود: پروژه احداث مجتمع اداری شهرستان نیز 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: اجرای طرح جامع تفصیلی شهر زو با 95 درصد، طرح جامع شهر کلات با 95 درصد و طرح تفصیلی این شهر با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

رئیس اداره راه و شهرسازی کلات در پایان درباره وضعیت طرح ملی مسکن مهر نیز گفت: از 556 واحد مسکن مهر در حال ساخت در شهرستان، 284 واحد که به صورت قرارداد خود مالک در حال ساخت بوده در مرحله اتمام نازک‌کاری است.

انتهای پیام/70005/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول