اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان

روابط عمومی‌ها باید شنونده خوبی باشند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: روابط عمومی‌ها علاوه بر خوب سخن گفتن باید شنونده خوبی نیز باشند تا بتوانند ارتباط موثر و مناسب را ایجاد کنند.

روابط عمومی‌ها باید شنونده خوبی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار ظهر امروز در گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، نهادها و شرکت‌های استان کرمان اظهار داشت: دنیای اطلاعات، اندیشه و فکر اگر به درستی منتقل و اطلاع‌رسانی نشوند، شاهد رخداد هیچ اتفاقی نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه ناتوانی در برقراری ارتباط موثر، مشکلات زیادی را موجب می‌شود، عنوان کرد: مجهز بودن به مهارت‌های ارتباطی و امکانات فناوری عنصر حیاتی برای روابط عمومی‌ها است.

نجار افزود: روابط عمومی‌ها علاوه بر خوب سخن گفتن باید شنونده خوبی نیز باشند تا بتوانند ارتباط موثر و مناسب را ایجاد کنند.

استاندار کرمان اجتناب از منفی‌بافی، شیوه درست رفتار با مراجعان، توجه به احساسات مردم، احترام به افکار و عقاید دیگران و صداقت در گفتار را از جمله موارد مورد تاکید روابط عمومی‌ها دانست.

این مسئول تصریح کرد: مردم زمانی که به حقوق خود آشنا شوند و دلیل هر امری را بدانند، مطمئنا دستگاه‌ها را همراهی می‌کنند.

وی با تاکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی کارهای انجام شده، گفت: رهبر معظم انقلاب نیز در سخنان خود بر این مسئله تاکید زیادی داشتند، فعالیت‌های زیادی در سطح استان صورت می‌گیرد که گاهی به درستی بیان نمی‌شوند.

نجار انتقاد را لازمه کار دانست و خاطرنشان کرد: انتقاد سازنده انسان را وادار می‌کند که به ضعف‌ها بپردازد و آنها را اصلاح کند.

استاندار کرمان با اشاره به ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اذعان داشت: یوم‌الله ‌22 بهمن و دهه فجر انقلاب اسلامی بحث مردمی است که باید با مشارکت اقشار مختلف برگزار شود.

این مسئول متذکر شد: این دهه زمان شور و هیجان و خروش ملت ایران است، لذا برنامه‌ها باید با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم برگزار شود.

انتهای پیام/80017/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول