اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی

شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ادارات ملایر تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی فرمانداری ملایر گفت: به زودی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ادارات شهرستان ملایر تشکیل خواهد شد.

شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ادارات ملایر تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ملایر، مسعود باقری در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر در جمع روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان ملایر اظهار داشت: به زودی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ادارات شهرستان ملایر تشکیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه هیچ گونه منع قانونی برای راه‌اندازی این شورا در شهرستان وجود ندارد، ادامه داد: در این راستا روابط عمومی‌ها می‌توانند نظرات و پیشنهادهای خود را برای فعال شدن هرچه بهتر این شورا ارسال کنند.

مسئول روابط عمومی فرمانداری ملایر به نقش بی‌بدیل روابط عمومی‌ها در اجرای برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: بر این اساس، روابط عمومی‌های سازمان‌ها و نهادها باید در این ایام خدمات دولت و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به نحو مطلوبی برای مردم بیان کنند.

وی همچنین خواستار مستندسازی مجموعه اقدامات انجام شده دستگاه‌های اجرایی در ایام دهه فجر توسط روابط عمومی‌ها و ارسال آن برای ستاد دهه فجر شهرستان شد.

باقری گفت: طبق نظرات روابط عمومی‌ها، مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در ایام دهه فجر هر روز در یکی از مساجد محله‌های شهرستان حضور پیدا کرده و از نزدیک پاسخگوی مسایل و مشکلات مردم باشند.

وی بیان داشت: همچنین روابط عمومی‌ها می‌توانند در ایام دهه فجر، عملکرد اداره خود را در سال جاری در روزنامه‌ها و مطبوعات محلی منعکس کنند.

مسئول روابط عمومی فرمانداری ملایر همچنین خواستار برگزاری آیین‌ها و مراسم‌های جشن در سازمان‌ها، نهادها و کارکنان ادارات شهرستان با توجه به تقارن دهه فجر با هفته وحدت شد.

وی خاطرنشان کرد: کمیته اطلاع‌رسانی یکی از 21 کمیته تشکیل شده در ستاد دهه فجر شهرستان، با مسئولیت روابط عمومی فرمانداری است.

باقری در عین حال خواستار همکاری روابط عمومی ها با این کمیته و همچنین آذین‌بندی ادارات، بازگو کردن خدمات دولت به روش‌های مختلف، عدم انتخاباتی کردن فضای برنامه‌های دهه فجر و فراهم کردن زمینه دیدار مردم با مسئولان توسط روابط عمومی‌ها شد.

وی بر لزوم تعامل و همکاری روابط عمومی‌ها با خبرنگاران و رسانه‌ها تأکید کرد و افزود: روابط عمومی‌ها باید زمینه مشارکت رسانه‌ها را در برنامه‌های دهه فجر با برگزاری نشست و مصاحبه‌های خبری فراهم کنند.

مسئول روابط عمومی فرمانداری ملایر همچنین بر رصد و انعکاس به موقع اخبار، برنامه‌ها، آیین‌های ویژه دهه فجر، فعال ساختن پایگاه‌های خبری در این ایام برای تنویر افکار عمومی و بیان خدمات دولت و دستاوردهای انقلاب توسط خبرنگاران تأکید کرد.

وی از استمرار جلسه روابط عمومی‌ها و همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی خبر داد و بیان داشت: روابط عمومی‌ها آیینه تمام‌نمای دستگاه‌های اجرایی هستند که باید برای برپایی باشکوه آیین‌های دهه فجر نهایت تلاش و کوشش خود را به کار گیرند.

در این نشست مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان ملایر نظرات و پیشنهادهای خود را در این حوزه و در خصوص برنامه های دهه فجر بیان کردند.

انتهای پیام/89013/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول