اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

25 و 26 اردیبهشت 92 صورت می‌گیرد

برگزاری سمینار تخصصی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی در سمنان

خبرگزاری فارس: سمینار تخصصی «روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی» برای نخستین بار در سمنان در روزهای 25 و 26 اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‏شود.

برگزاری سمینار تخصصی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی در سمنان

دبیر اجرایی سمینار تخصصی «روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی» امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: این سمینار تخصصی در روزهای 25 و 26 اردیبهشت ماه سال آینده و با حضور شماری از کارشناسان و متخصصان روابط عمومی در دانشگاه سمنان برگزار می‏شود.

علی‏اکبر قربانی ادامه داد: در جهان امروز مباحث روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات جزو ارکان سازمان‏های سیاست‏گذار، تولیدکننده، تجاری و صنعتی قرار گرفته است و هیچ سازمانی بدون توجه به این امور در رسیدن به هدف قادر به موفقیت و اجرای برنامه‏های خود نیست.

وی تصریح کرد: در کشور ما نیز در سال‏های اخیر این مهم مورد توجه قرار گرفته است و با توجه به وجود قطب‏های صنعتی در سطح کشور و موقعیت استراتژیک و ممتاز ایران که محل تلاقی بزرگراه‏ها و آزادراه‏های مهم تجاری و بازرگانی است، توسعه بیش از پیش ایران اسلامی باید در سایه تخصصی شدن امور فراهم آید.

دبیر اجرایی سمینار تخصصی «روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی» افزود: از این رو، پس از مطالعه و مشاوره با اساتید فن و مراجعه به انجمن‏های تخصصی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی و بهره‏گیری از تجارب و دانش عناصر صاحب‏نام از این انجمن‏ها، سمیناری با عنوان سمینار تخصصی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی در سمنان طراحی شده است.

قربانی بیان داشت: برگزاری این سمینار آموزشی و عملی فرصتی است تا مدیران و کارگزاران این امور در بخش‏های مختلف صنعتی و دولتی یا خصوصی با مفاهیم نوین در این حوزه‏ها آشنا شده و چشم‏اندازهای جدیدی در این باب فرآروی آنها گشوده شود.

انتهای پیام/2249/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول