دبیر اجرایی سمینار تخصصی «روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی» امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: این سمینار تخصصی در روزهای 25 و 26 اردیبهشت ماه سال آینده و با حضور شماری از کارشناسان و متخصصان روابط عمومی در دانشگاه سمنان برگزار میشود.
علیاکبر قربانی ادامه داد: در جهان امروز مباحث روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات جزو ارکان سازمانهای سیاستگذار، تولیدکننده، تجاری و صنعتی قرار گرفته است و هیچ سازمانی بدون توجه به این امور در رسیدن به هدف قادر به موفقیت و اجرای برنامههای خود نیست.
وی تصریح کرد: در کشور ما نیز در سالهای اخیر این مهم مورد توجه قرار گرفته است و با توجه به وجود قطبهای صنعتی در سطح کشور و موقعیت استراتژیک و ممتاز ایران که محل تلاقی بزرگراهها و آزادراههای مهم تجاری و بازرگانی است، توسعه بیش از پیش ایران اسلامی باید در سایه تخصصی شدن امور فراهم آید.
دبیر اجرایی سمینار تخصصی «روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی» افزود: از این رو، پس از مطالعه و مشاوره با اساتید فن و مراجعه به انجمنهای تخصصی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی و بهرهگیری از تجارب و دانش عناصر صاحبنام از این انجمنها، سمیناری با عنوان سمینار تخصصی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی در سمنان طراحی شده است.
قربانی بیان داشت: برگزاری این سمینار آموزشی و عملی فرصتی است تا مدیران و کارگزاران این امور در بخشهای مختلف صنعتی و دولتی یا خصوصی با مفاهیم نوین در این حوزهها آشنا شده و چشماندازهای جدیدی در این باب فرآروی آنها گشوده شود.
انتهای پیام/2249/و20/ژ1001