اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس‌کل دادگستری کرمان:

روابط عمومی در پیش‌گیری از وقوع جرم نقش مهمی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس‌کل دادگستری استان کرمان گفت: روابط عمومی‌ها برای هماهنگی و فراهم کردن مقدمات حضور قضات در اجتماعات مردمی نقش مهمی در پیش‌گیری از وقوع جرم دارند.

روابط عمومی در پیش‌گیری از وقوع جرم نقش مهمی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی در جمع کارشناسان روابط عمومی و رابطان فرهنگی حوزه‌های قضائی استان کرمان اظهار داشت: حضور فعال روابط عمومی دستگاه قضائی و زمینه‌سازی این واحد در بسیاری از عرصه‌ها می‌تواند، منشأ اثر و برکت باشد.

وی با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها برای هماهنگی و فراهم کردن مقدمات حضور قضات در اجتماعات مردمی ادامه داد: حضور قضات با تجربه در اجتماعات بهترین فرصت برای ارائه راهکارهای پیش‌گیری از وقوع جرم است که باید از آن در سایه مدیریت و برنامه‌ریزی بهره برد.

توکلی افزود: چنانچه روابط عمومی‌ها از پرونده‌های حوزه خود خبر تهیه و با هماهنگی مرکز آن را انتشار دهند، یک گام موثر در راستای هشدار به مردم و پیش‌گیری از وقوع جرم را برداشته‌اند.

وی خطاب به رابطان فرهنگی دادگستری در حوزه‌های قضائی تصریح کرد: باید بهترین فضا را در اداره برای برگزاری منسجم و با شکوه نماز جماعت مهیا تا کارکنان با ذوق و اشتیاق به سمت این فریضه الهی حرکت کنند.

رئیس‌کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: آن کس که بنده خوبی برای خدا باشد، خادم خوبی نیز برای مردم است و این موضوع در رتق و فتق سریع‌تر و بهتر امور مردم توسط کارکنان نماز خوان تبلور دارد.

توکلی گفت: روابط عمومی پل ارتباطی دستگاه با مردم و رسانه‌ها است و این ارتباط می‌تواند، زمینه حضور و انتشار هشدارهای قضائی را در اجتماعات فراهم آورد.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول