اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادگستری کرمان:

هنر روابط عمومی در حوزه‌ قضائی متفاوت است

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و تحقیقات دادگستری استان کرمان گفت: علم و هنر روابط عمومی در حوزه‌های قضائی از سختی‌ها و شرایط متفاوتی برخوردار است.

هنر روابط عمومی در حوزه‌ قضائی متفاوت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مسعود امیرمیجانی در جمع کارشناسان روابط عمومی و رابطان امور فرهنگی حوزه‌های قضائی استان کرمان گفت: روابط عمومی به منزله ویترین دستگاه و آینه تمام‌نمای سازمان است.

وی افزود: روابط عمومی یک فن و شغل ساده نیست، بلکه یک علم پیچیده است که با بهره‌مندی از امکانات و تجهیزات، تأثیر زیادی در ارتقای سطح وجهه دستگاه دارد.

معاون آموزش و تحقیقات دادگستری استان کرمان تهیه و انتشار خبر، اطلاع‌رسانی و تبلیغات را تنها یک بخش وظیفه روابط عمومی برشمرد.

وی بیان کرد: نفوذ بر افکار عمومی با تکیه بر بهره‌مندی از وسایل ارتباطی جمعی، نیازسنجی شرایط درون‌سازمانی و برون‌سازمانی و افکارسنجی و تجزیه و تحلیل و استنتاج نتایج به مقامات دستگاه از دیگر وظایف روابط عمومی است.

امیرمیجانی ادامه داد: علم و هنر روابط عمومی در حوزه‌های قضائی از سختی‌ها و شرایط متفاوتی برخوردار است و کارشناس روابط عمومی در دستگاه قضائی علاوه بر تبحر در عرصه روابط عمومی باید بر مسائل حقوقی و علوم قضائی نیز اشراف داشته باشد.

برگزاری دوره آموزشی مدیریت روابط عمومی و روزنامه‌نگاری

وی افزود: با هدف ارتقای سطح علمی کارشناسان روابط عمومی و رابطان فرهنگی حوزه‌های قضائی استان کرمان، دوره آموزشی مدیریت روابط عمومی در حال برگزاری است.

امیرمیجانی عنوان کرد: این دوره با سرفصل‌های نقش نماز در ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به مردم، مدیریت روابط عمومی و ارتباط با مطبوعات، شیوه نگارش صحیح در مطبوعات، نقش عکس در مطبوعات و خبرنویسی و گزارش‌نویسی همراه است.

معاون آموزش و تحقیقات دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: برای شرکت‌کنندگان گواهی آموزشی از سوی مدیریت آموزش و پژوهش استانداری کرمان صادر می‌شود.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول