اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گرمی:

ایرانیان شاخ هوسرانان عصر معاصر را می‌شکنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان گرمی گفت: مردم ایران در عصر معاصر شاخ طاغوتیان و نظام‌های اهریمنی را شکستند و اگر باز هم بخواهند، می‌توانند شاخ هوسرانان عصر معاصر را نیز بشکنند.

ایرانیان شاخ هوسرانان عصر معاصر را می‌شکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام یدالله صفری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گرمی اظهار داشت:‌ کمتر کسی احساس می‌کرد که ملت ایران با هدایت‌های مدبرانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی بدون مجهز بودن به سلاح و توانمندی خاص بتوانند بر طاغوتیان زمان که مسلح به تمام امکانات بودند، پیروز شوند اما این نصرت الهی بود که نصیب این ملت شد.

وی تصریح کرد: ‌هر کس رمز و راز واقعی زندگیش را تکیه بر خداوند و قدرت بی‌نظیر الهی قرار دهد قطعاً در میدان جهاد با دشمن پیروز می‌شود و دشمنان نیز قادر نمی‌باشند بر ملتی آزاده غلبه پیدا کنند.

صفری با تبریک دهه فجر از این ایام‌الله به عنوان نمایشگاه قدرت لایزال الهی یاد کرد و افزود: ما با تکیه بر قدرت ایمان و رهبری صالح توانستیم نمایشی از توانمندی خودمان را در برابر جبهه طاغوت و کفر نشان دهیم.

این مسئول به شخصیت بی‌نظیر امام راحل در هدایتگری این امت اشاره کرد و بیان داشت: حرکت و اراده امام امت در هدایت و پیروزی انقلاب اسلامی تنها برای خدا بود و این خدایی بودن نیز سبب شد تا جمهوری اسلامی ایران شاخصه جهانی و وجهه بین‌المللی پیدا کند.

وی با یادآوری اینکه در 34 سال گذشته علاوه بر استقلال حاکمیتی، سیاسی و نظامی توانسته‌ایم به استقلال فرهنگی، اقتصادی و حتی استقلال اجتماعی دست پیدا کنیم، یادآور شد: اگر جمهوری اسلامی ایران در گذشته به نظام‌های غرب پایبند بود امروز این ملت در تمام عرصه‌های نظامی، علمی توانسته است شایستگی‌هایش را به نمایش بگذارد به طوری‌که ما از این طریق قادر بودیم برتری خودمان را به شیاطین نشان دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه گرمی در ادامه سخنان خود گفت: این ملت قدرشناس و دارای ابهت جهانی در 22 بهمن نمودی از قدردانی از انقلاب و وفاداری به آرمان امام و رهبری را به نمایش می‌گذارند و چشم تمام فتنه‌گران و طمع‌کاران را از حدقه بیرون می‌آورند.

صفری در بخش دیگری از سخنان خود ضرورت رفع مشکلات اقتصادی مردم را با تنظیم بازار مناسب ضروری خواند و افزود: مسئولان در روزهای پایانی سال باید بیش از گذشته به فرمایش مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی همت کنند تا بدین وسیله بتوانند معیشت مردم را به شکل آبرومند تأمین کنند.

وی هم‌چنین حفظ وحدت را رمز و رموز پیروزی جهان اسلام برشمرد و به تحولات کشور سوریه و عراق اشاره کرد و اظهار داشت: حفظ وحدت از اهم اولویت جهان اسلام است و ضرورت دارد در این باب بیش از هر زمان دیگر دقت نظر داشته باشیم.

انتهای پیام/62004/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول