اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بیمه سلامت گیلان:

بیمه سلامت تامین کننده سلامت ایرانیان است

خبرگزاری فارس: مدیر کل بیمه سلامت گیلان با اشاره به اهمیت اجرای طرح پزشک خانواده گفت: بیمه سلامت مانند چتری وظیفه تأمین سلامت تمام ایرانیان را ‌به‌عهده دارد.

بیمه سلامت تامین کننده سلامت ایرانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمود عاطف‌راد ظهر امروز در جلسه بیمه خدمات درمانی استان با اشاره به اهمیت اجرای طرح پزشک خانواده اظهار کرد: اجرای طرح پزشک خانواده گامی برای اجرای عدالت در سلامت است.

وی حفظ و ارتقای سلامت جامعه را از مهم‌ترین مزایای برنامه پزشک خانواده عنوان کرد و گفت: در این طرح ایجاد پرونده الکترونیک برای تمام بیمه شدگان موجب می‌شود تا سابقه بیماری آنها ثبت و برای اقدام‌های درمانی بعدی محفوظ باشد.

مدیر کل بیمه سلامت گیلان با بیان اینکه تمام مردم برای دریافت خدمت در این طرح باید زیرپوشش بیمه سلامت قرار گیرند، اذعان کرد: بیمه سلامت مانند چتری وظیفه تأمین سلامت تمام ایرانیان را ‌به‌عهده دارد.

وی تامین سلامت برای آحاد جامعه را وظیفه دانست و تصریح کرد: در این طرح به جای درمان‌محور بودن، سلامت‌محور شده‌ایم یعنی هر فرد یک پزشک دارد که ابتدا به او مراجعه کرده و پزشک تمام علایم حیاتی او را ثبت می‌کند و سلامتی او را با نظارت و کنترل خود قرار می‌دهد.

عاطف‌راد ادامه داد: در سطح یک، نیز فرانشیز دارو و ویزیت فرد رایگان است و اگر پزشک او را به متخصص ارجاع دهد در آنجا نیز تنها 10درصد هزینه را پرداخت می‌کند و به این ترتیب از مراجعات غیر ضروری به پزشک متخصص کاسته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل سازمان بیمه سلامت یکی از بزرگ‌ترین اصلاحات نظام رفاه اجتماعی کشور است که زمینه‌ساز تحقق عدالت در سلامت است.

انتهای پیام/2300/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول