اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار هفته دوازدهم لیگ دسته یک والیبال؛

کاله جوان مازندران میزبان سفیر قم است/ رویارویی آریاصنعت با بیرگلد ایرانیان

خبرگزاری فارس: در دیدار هفته دوازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور عصر فردا چهارشنبه کاله جوان مازندران در خانه به دیدار سفیر قم می‌رود و آریا صنعت بابل نیز میزبان بیرگلد ایرانیان رشت است.

کاله جوان مازندران میزبان سفیر قم است/ رویارویی آریاصنعت با بیرگلد ایرانیان

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، دوازدهمین هفته و پنجمین دیدار دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور جام سردار سرلشگر شهید حسن تهرانی مقدم از ساعت 16 فردا چهارشنبه با هفت دیدار در استان‌های مختلف دنبال می‌شود.

در گروه نخست این رقابت‌ها کاله جوان مازندران در دیدار خانگی میزبان سفیر قم است.

شاگردان بومی و کم‌تجربه حسین کاظمی سرمربی جوان و جویای نام کاله جوان در سالن دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل برای پیروزی به میدان می‌روند و برابر نماینده استان قم دیدار نسبتا سختی خواهند داشت.

کاله جوان هفته گذشته در دیدار خارج خانه خود با نتیجه سه بر صفر گاز تهران را در پایتخت کشور از پیش رو برداشت و سفیر قم نیز در خانه با همین نتیجه از شهرداری زاهدان شکست خورد.

برای دیدار کاله جوان و سفیر قم خضرالله ترابی ناظر فدراسیون بوده و محمدرضا آقایی و اسماعیل رزقی امر قضاوت را برعهده دارند.

آریا صنعت بابلکنار دیگر نماینده مازندران در این رقابت‌ها که با هدایت افشین علیایی والیبالیست ملی‌پوش سال‌های نه‌چندان دور تیم ملی اداره می‌شود، این هفته در سالن شهید سردار سجودی میزبان بیرگلد ایرانیان رشت است که اسماعیل صباغ در این بازی به عنوان ناظر فدراسیون بوده و محمد ابراهیم‌زاده و وهاب سقلی داوران این دیدار هستند.

آریا صنعت هفته گذشته در دیداری خارج از خانه با نتیجه سه بر دو مغلوب شفق اردکان یزد شد و بیرگلد ایرانیان نیز در رشت طلایی پوشان ورامین را با نتیجه سه بر صفر از پیش رو برداشت.

با پایان هفته چهارم دور برگشت لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور در گروه نخست، کاله مازندران پس از پیشگامان شفق اردکان و شهرداری زاهدان با 16 امتیاز در مکان سوم جای دارد.

البته تیم‌های آریا صنعت بابلکنار و سفیر قم نیز به ترتیب با 13 و 14 امتیاز در مکان‌های پنجم و چهارم جدول ین رقابت‌ها جای خوش کرده‌اند.

انتهای پیام/ 86012/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول