اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز کنترل مقررات ساختمان‌ فهرج:

احداث 256 واحد غیرمجاز در فهرج متوقف شد

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز کنترل مقررات ساختمان شهرستان فهرج گفت: از ‌ساخت و ساز 256 واحد مسکونی و تجاری غیر‌مجاز و غیر‌استاندارد در فهرج جلوگیری شده است.

احداث 256 واحد غیرمجاز در فهرج متوقف شد

مهدی قائمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در فهرج اظهار داشت: از ساخت و ساز‌ 256 مورد واحد مسکونی و تجاری غیر‌مجاز و غیر‌استاندارد در شهرستان فهرج جلوگیری شده است.

وی افزود: تا‌کنون بیش از 10 ‌مورد گزارش خلاف قانون ساخت و ساز به صورت کتبی برای جلوگیری و تخریب به شهرداری معرفی شده که این امر در حال اجرا است.

قائمی با تقدیر از حمایت‌های فرماندار و‌‌ امام جمعه فهرج در پیشبرد اهداف سازمان نظام مهندسی ساختمان و رعایت مقررات ملی ساختمان در شهرستان فهرج ‌خواستار فرهنگ‌سازی بیشتر در این زمینه شد.

وی تصریح کرد‌: با توجه به زلزله‌خیز بودن منطقه و شکل گرفتن جلوه جدید شهری در شهر فهرج می‌طلبد از مردم‌ در مورد رعایت مقررات ملی ساختمان قدردانی کرده و ‌متقاضی همکاری بیش از پیش همه آنان در بهینه‌سازی کیفیت بیشتر بافت شهری ‌و بدنه‌سازی چهره خیابان‌ها و کوچه‌های شهرستان هستیم.

قائمی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان فهرج درخواست کرد‌ در تمام پروژه‌های در حال اجرا و یا پروژه‌های آتی از خدمات مهندسان ناظر بومی‌ استفاده شود و استحکام بنای ساختمان‌های مذکور برای اخذ پروانه و پایان کار از شهرداری برای ارائه به ادارات کل فقط از نظام مهندسی ساختمان شهرستان فهرج دریافت شود.

انتهای پیام/2446/ت10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول