اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دزفول خبر داد

احداث بندخاکی موقت برای جلوگیری از حوادث احتمالی در دزفول

خبرگزاری فارس: فرماندار دزفول از احداث بندخاکی موقت برای جلوگیری از آبگرفتگی احتمالی در شهرستان دزفول خبر داد.

احداث بندخاکی موقت برای جلوگیری از حوادث احتمالی در دزفول

عبدالرضا احسانی‌نیا صبح امروز در حاشیه بازدید از منطقه زیباشهر این شهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار دزفول اظهار کرد: جاری شدن سیلاب در منطقه زیباشهر و بالادست باعث تخریب جاده و برخی خانه‌‌ها در این منطقه شده است.

وی افزود: در حال حاضر همه ماشین‌آلات موجود در سطح شهرستان در حال خدمات‌رسانی به این منطقه هستند و در حال احداث بند خاکی مقابل جاری شدن سیلاب‌های احتمالی هستیم.

وی با اشاره به اینکه از خسارات وارد شده به تاسیسات و زیرساخت‌های دزفول اطلاع دقیقی در دست نیست، تاکید کرد: در سطح شهرستان دزفول هنوز از خسارت‌های وارده جمع‌بندی دقیقی وجود ندارد.

احسانی‌نیا تاکید کرد: در حال حاضر دستگاه‌های مختلف در حال بررسی ابعاد خسارت‌های وارده و تنظیم گزارش برای ارائه به ستاد بحران شهرستان دزفول هستند.

فرماندار دزفول خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی مشکلات اساسی در این منطقه برطرف شده است و در این باره نگرانی‌ خاصی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان دزفول در حاشیه رودخانه دز قرار دارد که در بارندگی ‌روز گذشته و هفته‌های قبل خسارت‌های قابل توجهی به این شهرستان وارد شد.

انتهای پیام/72006/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول