اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بناب خبر داد

احداث 1500 واحد مسکونی غیرمجاز و بدون پروانه در بناب

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون یک هزار و 500 واحد مسکونی غیرمجاز و بدون پروانه در شهرستان بناب ساخته شده است.

احداث 1500 واحد مسکونی غیرمجاز و بدون پروانه در بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام شیخ‌محمد باقری‌بنابی ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات منطقه کوی رسالت بناب که با حضور فرماندار، شهردار، جمعی از مسئولان محلی و اهالی محل تشکیل شده بود، از وجود یک هزار و 500 واحد مسکونی بدون مجوز در بناب خبر داد و اظهار کرد: بیش از 800 واحد از این منازل متقاضی دریافت انشعاب آب آشامیدنی هستند.

محروم شدن از امکانات شهری در صورت رعایت نکردن اصول شهرسازی

وی با انتقاد از گسترش حاشیه‌نشینی و ساخت و ساز غیرمجاز در شهر بناب و حاشیه آن گفت: از این پس هر محله‌ای که اصول شهرسازی و قوانین شهرداری را رعایت کند، از تمام امکانات شهری برخوردار می‌شود در غیر این صورت رسیدگی به بهسازی و آبادانی آن نوع محله‌ها مشکل خواهد بود.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه بزرگ‌ترین دغدغه مسئولان کشور را خدمت بی‌منت به مردم دانست و همکاری و همراهی مردم با مسئولان را ضروری برشمرد.

باقری بنابی سپس به اهالی کوی رسالت بناب اطمینان خاطر داد، قطعاً برای خدمت هر چه بهتر به مردم منطقه یک قدم آنها را با صد قدم پاسخ خواهیم داد.

برخی از روستاهای بناب از برخی محلات شهری آبادتر و جلوتر هستند

نماینده مردم بناب در مجلس همچنین محروم بودن برخی از محلات شهر بناب را آزار دهنده و غیرقابل تحمل دانست و گفت: برخی از روستاهای بناب از برخی محلات شهری آبادتر و جلوتر هستند.

باقری‌بنابی خواستار تشکیل شوراهای پنج نفری محلات بناب برای پیگیری مشکلات محله از مسئولان شهرستان شد.

سعید برقی فرماندار بناب نیز در ادامه این نشست بر لزوم رعایت قوانین و مقررات شهرداری در ساخت و سازهای شهری تأکید کرد.

باقر بابازاده شهردار بناب در این نشست از اجرای قانون حمایت از تغییر بافت فرسوده شهری به عنوان بهترین فرصت برای بهسازی و نوسازی منازل شهروندان نام برد و گفت: با توجه به تخفیف 50 درصدی این قانون برای اخذ پروانه ساخت بافت‌های فرسوده انتظار می‌رود شهروندان بنابی استقبال بیشتری از این طرح بکنند.

بابازاده ادامه داد: برخی از کوچه‌های محلات بناب آن قدر غیراصولی ساخته شده‌اند که حتی ماشین آلات شهرداری امکان ورود به آن کوچه‌ها را ندارند.

انتهای پیام/60004/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول