اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد توسعه کشاورزی دماوند خبر داد

احداث 14 استخر دو منظوره پرورش ماهی در دماوند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد توسعه کشاورزی شهرستان دماوند از احداث 14 استخر دو منظوره پرورش ماهی در دماوند در دهه فجر خبر داد.

احداث 14 استخر دو منظوره پرورش ماهی در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران، پروژه‏های جهاد کشاورزی را از مهم‏ترین طرح‏های شهرستان عنوان و اظهار کرد: در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گرفته، تلاش در حوزه تولید آن هم تولید مواد غذایی توسط کشاورزان شهرستان ستودنی است.

وی افزود: احداث واحد تولیدی پرورش قارچ خوراکی با تولید سالانه 508 تن، حمایت از تولیدکنندگان گوشت قرمز و رسیدن به خوداتکایی در این بخش و احداث 14 استخر دو منظوره پرورش ماهی در دماوند در دهه فجر انجام می‏شود.

رئیس ستاد توسعه کشاورزی شهرستان دماوند ادامه داد: لوله‏گذاری آب کشاورزی در روستاهای جورد و کهنک و احداث باغ مالینگ را که با اعتبار 11 میلیارد و پنج میلیون ریالی در دهه فجر افتتاح می‏شوند، نمونه‏ای از چندین پروژه اجرا شده در سطح شهرستان در حوزه جهاد کشاورزی است.

بهره‏برداری از 14 پروژه مسکن مهر دماوند

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند، اجرای طرح بزرگ مسکن در قالب مسکن مهر را یکی از بزرگ‏ترین طرح‏های دولت نهم و دهم در جهت خانه‏دار شدن مردم ارزیابی کرد.

قاسمی‏فرزاد اظهار داشت: اداره مسکن و شهرسازی شهرستان دماوند در قالب مسکن مهر، 14 پروژه را با اعتبار 365 هزار 120 میلیون ریال تکمیل و آماده بهره‏برداری کرده که در دهه مبارک فجر تحویل خواهد شد.

فرماندار شهرستان دماوند برق‏رسانی به یک‌هزار و 291 واحد مسکن مهر در پروژه مسکن مهر مهرآباد، احداث شبکه روشنایی و تامین برق کارگاهی را از جمله اقدامات اداره برق رودهن اعلام کرد که با هزینه 4 میلیارد و 624 میلیون ریالی به اجرا رسیده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پروژه‏های تشریح شده، تنها چند نمونه از خدماتی است که دولت عدالت‏محور و خدمت‏گزار به مردم شهرستان دماوند ارائه داده است و به یاری خداوند، در آینده نزدیک با تحویل بیش از 3 هزار واحد مسکن مهر در شهرستان دماوند مردم از این خدمت بزرگ نیز بهره‏مند خواهند شد.

انتهای پیام/2568/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول