اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران گلستان خبر داد

احداث بانک ماشین‎آلات و تجهیزات مدیریت بحران گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: با همراهی یکی از شهرداری‌های نزدیک مرکز استان، در تلاش هستیم تا سوله امن نگهداری وسایل، تجهیزات و ماشین‎آلات مدیریت بحران را احداث کنیم.

احداث بانک ماشین‎آلات و تجهیزات مدیریت بحران گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسم سمیعی در جمع اعضای ستاد مدیریت بحران مرکز استان اظهار داشت: با توجه به اینکه بسیاری از اقلام و تجهیزات این اداره کل در محیط باز قرار دارند، این بانک ماشین‎آلات می‎تواند نیاز استان را در زمینه حفاظت و نگهداری از این وسایل تأمین کند.

* اختصاص 40 میلیارد ریال وسایل مرتبط با مدیریت بحران به گلستان

وی با اشاره به اختصاص بیش از 40 میلیارد ریال وسایل مرتبط با مدیریت بحران در بهار سال‌جاری به استان خاطرنشان کرد: استان گلستان این وسایل را از سازمان مدیریت بحران کشور دریافت کرده است.

سمیعی تصریح کرد: این ماشین‎آلات و دیگر وسایل جانبی برای زمان‎های وقوع حوادث و بلایای طبیعی پیش‎بینی شده و باید به طور دایم از نظر فنی مورد بازرسی قرار گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان اذعان داشت: در نظارتی که از مکان نگهداری و نوع چینش وسایل به عمل آمد، کارشناسان اعزامی رضایت داشتند، اما با این وجود تلاش و عزم ما برای انتقال این وسایل به مکانی امن و حفاظ‎دار پابرجاست.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به اقلام موجود در این اداره کل یادآور شد: ماشین‎آلاتی از جمله مینی‎لودر، باب کت، ‌هپکو و ماشین‎های باربری از جمله وسایلی هستند که در این مجموعه وجود دارد.

سمیعی ادامه داد: همچنین اردوگاه صحرایی 50 نفره، آشپزخانه و نانوایی سیار، دستشویی و حمام صحرایی از دیگر اقلامی هستند که به شکل ثابت فعلا در مجموعه سایت اداری قرار دارد.

وی با اشاره به برنامه‎ریزی برای مانور برای بهره‎برداری از وسایل یاد شده متذکر شد: در حال برنامه‎ریزی برای استفاده مقطعی از این وسایل هستیم تا ضمن آگاهی از سلامت وسایل، این امکانات همیشه در حالت آمادگی برای کاربرد در حوادث احتمالی باشد.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان در پایان اذعان داشت: برای آموزش کاربران این وسایل نیز برنامه‎ریزی شده که طبق زمان‎بندی تعیین شده، آموزش‎های لازم برای کاربران انجام خواهد شد.

انتهای پیام/2307/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول