اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قزوین:

یک پای تمام قرار دادهای اقتصادی جهان، ایران است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: آمریکا در تلاش است تا با در دست گرفتن معادلات اقتصادی نظام را دچار مشکل کند اما در بیشتر معادلات جهانی یک پای تمام قرار دادهای اقتصادی همین جمهوری اسلامی ایران است.

یک پای تمام قرار دادهای اقتصادی جهان، ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار مسعود جعفری نسب در همایش نقش مدیران و دستگاه‌های اجرایی در اقتصاد مقاومتی که به همت سازمان بسیج کارمندان استان قزوین در سپاه این استان برگزار شد با اشاره به نقش ایران در منطقه و جهان اظهار داشت: تحریم‌ها نسبت به گذشته هدفمندتر و هوشمندانه‌تر شده است و غرب و استکبار جهانی تلاش می‌کنند تا با این تحریم‌ها دولت و نظام را ناکارآمد جلوه دهند.

 

وی افزود: دشمن به دنبال متشنج کردن اوضاع امنیتی کشور با اعمال تحریم‌هاست.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: از ابتدای انقلاب با رهبری امام خمینی (ره) و بعد از ایشان نیز با رهبری و مدیریت مقام معظم رهبری این تحریم‌ها کم اثر و حتی بی‌اثر شده است.

وی تأکید کرد: با رهبری قاطع مقام معظم رهبری و با تکیه بر آموزه‌های دینی و اسلامی قطعاً می‌توانیم این تحریم‌ها را بی‌اثرتر از گذشته کنیم تا به مرور زمان و با استقامت بیشتر این تحریم ها بی‌اثر شود.

جعفری‌نسب خاطر نشان کرد: آمریکا در تلاش است تا با در دست گرفتن معادلات اقتصادی در جهان بخصوص خاورمیانه نظام جمهوری اسلامی ایران را دچار مشکل کند اما در بیشتر معادلات جهانی یک پای تمام قرار دادهای اقتصادی همین جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده انتظامی استان قزوین در خاتمه تأکید کرد: باید صنایع را کوچک سازی کنیم و از تولیدات داخل بیش از گذشته حمایت و پشتیبانی کرد تا بتوانیم به خود و تولیدات خودمان متکی بوده و از کشورهای دیگر قطع وابستگی کنیم.

انتهای پیام/2667/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول