اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار رئیس اتاق بازرگانی گیلان و سفیر ایران در آذربایجان

راهکارهای اقتصادی و تردد در مرزهای ایران و آذربایجان بررسی شد

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی گیلان و سفیر ایران در آذربایجان راهکارهای اقتصادی و تردد مرزهای دو کشور در استان را مورد بررسی قرار دادند.

راهکارهای اقتصادی و تردد در مرزهای ایران و آذربایجان بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هادی تیزهوش تابان در دیدار با محسن پاک‌آیین سفیر ایران در جمهوری آذربایجان همکاری‌های اقتصادی درباره دو کشور را مورد بررسی قرار داد.

وی برطرف شدن موانع موجود و تبادلات مرزی و ایجاد شرایط بهتر برای ایرانیان در مرز جمهوری آذربایجان در گیلان را از موارد مهم عنوان کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان تبادلات تجاری با آذربایجان و ارائه راهکارهای جدید برای افزایش حجم مبادلات را یکی از مهم‌ترین موضوعات مورد تاکید عنوان کرد.

سفیر ایران در آذربایجان نیز با ابراز خرسندی از دیدار مذکور ظرفیت‌های گیلان را برای افزایش حجم تبادلات تجاری ایران بسیار خوب ارزیابی کرد.

پاک‌‌آیین نقش ظرفیت‌های گیلان در بخش‌های اقتصادی و فرهنگی به عنوان همسایه جمهوری آذربایجان در توسعه روابط ایران با این کشور را تاثیرگذار و مهم خواند.

وی ارائه راهکارهای جدید برای حجم مبادلات تجاری و خدمات و تسهیلات بیشتر به تجار آذری در مبادی ورودی به ایران در گیلان را از موارد مهم ذکر کرد.

انتهای پیام/2300/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول