اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دهدشت:

هجمه اقتصادی زور آخر دشمن برای مقابله با ملت ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت دهدشت با اشاره به هجمه‌های اقتصادی که دشمن علیه کشور به راه انداخته، گفت: این آخرین حربه دشمنان برای مقابله با ملت مسلمان ایران است.

هجمه اقتصادی زور آخر دشمن برای مقابله با ملت ایران است

 به گزارش خبرگزای فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه دهدشت با توصیه خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی ابراز داشت: هدف همه پیامبران الهی دور کردن مردم از معاصی و آزاد کردن آن‌ها از هواهای نفسانی است.

امام جمعه موقت دهدشت در ادامه با اشاره به اهمیت دینداری در بین آحاد مردم جامعه ابراز داشت: باید همه دستگاه‌ها و متولیان امر خود را در این زمینه مسئول بدانند.

تقوی در ادامه با بیان این‌که ریشه‌های اصلی دینداری در خانواده نهاده می‌شوند، بیان کرد: خانواده‌ها باید بکوشند تا تربیت دینی را در میان فرزندان خود نهادینه کنند.

وی وجود ائمه معصومین و شیوه‌های تربیتی آن‌ها را بهترین راه تربیت نسل‌های آینده خواند و بیان کرد: نباید اجازه دهیم فرزندان ما به شیوه‌های نادرست تربیت شوند.

تقوی وجود امامان معصوم (ع) را امتیاز ویژه برای مسلمانان و به خصوص شیعیان دانست و افزود: با پیروی و حرکت در مسیر روشنی که آن بزرگان برای بشریت ترسیم کرده‌اند، می‌توان به سعادت دنیا و آخرت دست یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که دشمنان سعی دارند وحدت جامعه اسلامی ایران را به هم بزنند، تصریح کرد: همه باید گوش به زنگ باشیم و نگذاریم که دشمنان ایران اسلامی به اهداف شوم و پلید خود برسند.

امام جمعه موقت دهدشت با اشاره به هجمه‌های اقتصادی که دشمن علیه کشور به راه انداخته، عنوان کرد: این آخرین تیر ترکش دشمنان است و با درایت مسئولان و هوشمندی ملت سرافراز ایران همه از این امتحان سربلند بیرون خواهیم آمد.

تقوی در ادامه به هفته هوای پاک و تاثیر آن بر سلامت انسان اشاره‌ای کرد و گفت: انسان‌ها همواره با خساراتی که به طبیعت و اکوسیستم وارد کرده‌اند موجب بروز آلودگی هوا در نقاط مختلف شدند.

وی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های دارای هوای سالم و پاک است، عنوان کرد: باید تدابیر لازم از سوی مسئولان اندیشیده شود تا کمترین زیان و ضرر متوجه این هوای سالم و عاری از آلودگی شود.

امام جمعه موقت دهدشت صیانت از جنگل‌ها و مراتع استان کهگیلویه و بویراحمد و نظارت بر رعایت استانداردها از سوی کارخانجات را از مهم‌ترین عوامل در کنترل آلودگی هوا دانست و افزود: باید سعی شود با برنامه‌ریزی مدون از بروز آلودگی در هوای استان زیبا و چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد جلوگیری کرد.

انتهای پیام/82008/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول