اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه عصمتیه سمنان:

کارآفرینی از مصادیق اقتصاد مقاومتی است/ حل مشکلات مردم به برنامه‌ریزی نیاز دارد

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه عصمتیه سمنان گفت: اقتصاد مقاومتی معانی و مصادیق فراوانی دارد که از جمله آن، کارآفرینی و برنامه‌ریزی برای حل مشکلات زندگی است.

کارآفرینی از مصادیق اقتصاد مقاومتی است/ حل مشکلات مردم به برنامه‌ریزی نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، لیلا قدس پیش از ظهر امروز در نشست سیاسی که به مناسبت گرامیداشت هفته بصیرت در سمنان برگزار شد، با اشاره به فرمایش به فرموده مقام معظم رهبری که فرمودند «اقتصاد ما باید مقاومتی باشد»، اظهار داشت: مقاومت راه مقابله و پیروزی بر دشمنان داخلی و خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: هدف دشمنان از طرح‌ریزی توطئه‌های مختلف از پیروزی انقلاب تاکنون، تضعیف روحیه مقاومت و ایستادگی مردم غیور ایران اسلامی است.

استاد حوزه علمیه عصمتیه سمنان با بیان اینکه دشمنان از طرق مختلف همچون ماهواره و اینترنت سعی در گمراهی جوانان ما دارند، گفت: مقایسه خانواده‌های ایرانی با خانواده‌های غربی، انتشار فرهنگ مخرب غربی در کشور ما و ایجاد بدبینی و شک همسران نسبت به یکدیگر از جمله اثرات مخرب ماهواره است؛ بنابراین نباید از تأثیر مخرب و نابودکننده ماهواره غفلت کرد.

قدس افزود: باید با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری مقابل این حملات دشمن ایستادگی و از ترویج فرهنگ منحط غرب در جامعه به ویژه در میان جوانان جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/74004/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول