اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده‌ای نزدیک صورت می‌گیرد

احداث پالایشگاه گازی هالگان قیروکارزین

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قیروکارزین، فیروزآباد و فراشبند در مجلس از پیگیری مراحل احداث پالایشگاه گازی هالگان در قیروکارزین و کلنگ‌زنی آن در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

احداث پالایشگاه گازی هالگان قیروکارزین

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، نادر فریدونی عصر امروز در همایش بزرگ شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان که با حضور مسئولان شهرستانی و استانی همراه بود اظهار داشت: بررسی مسائل خرد و کلان و برقراری روحیه انس و الفت و همکاری در این شهرستان باید نتیجه فعالیت‌های ما در این همایش باشد.

وی با اشاره به این که اداره امور کشور از یک روستا تا کلان‌شهرها بر عهده مردم و نمایندگان آنان است افزود: شوراها و دهیاران به عنوان افرادی برخاسته از متن مردم وظیفه‌ای الهی و انسانی دارند و نظام اسلامی به عنوان کشوری مدعی اجرای حکومتی بر مبنای مردم‌سالاری دینی به وجود خدمتگزاران خود می‌بالد.

نماینده مردم قیروکارزین، فیروزآباد و فراشبند در مجلس شورای اسلامی، داشتن انگیزه، اراده و روحیه خودباوری را لازمه رسیدن هر جامعه به پیشرفت دانست و تصریح کرد: باید در راستای هم‌افزایی و تقویت یکدیگر حرکت کنیم و با اجرای درست وظایف خدمتگذاری خود زمینه حضور مردم در عرصه‌های مختلف و همراهی آنان با نظام به ویژه در انتخابات را فراهم آوریم.

فریدونی با تاکید بر ضرورت وظیفه‌شناسی و رعایت سلسله مراتب‌ها اضافه کرد: بسیاری از مشکلات و مطالبات مردم در سطح روسای ادارات قابل پاسخگویی است که باید با فعالیت خود به مدیران ارشد این شهرستان فرصت تفکر و برنامه‌ریزی‌های کلان را بدهند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس برگزاری جلساتی در طول سال با حضور شوراها و دهیاران هر منطقه از این شهرستان و مسئولان ادارات را برای رسیدگی به مشکلات ضروری دانست و ابراز داشت: شوراها و دهیاران رسیدگی به امور آموزشی و فرهنگی را در راس برنامه‌های خود قرار دهند چرا که این موضوع نیاز به کار و تلاش مداوم و نظارت دقیق دارد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به پیگیری موضوع احداث پالایشگاه هالگان در قیروکارزین گفت: مراحل احداث این پالایشگاه در قیروکارزین در جلساتی با رئیس جمهور، معاونان و وزیر نفت پیگیری شده و در آینده‌ای نزدیک شاهد کلنگ‌زنی این پروژه در قیروکارزین هستیم.

نماینده مردم قیروکارزین، فیروزآباد و فراشبند در مجلس افزود: بحث اجرای پروژه کانال‌های پایاب سد سلمان فارسی قیروکارزین برای توسعه بخش کشاورزی این شهرستان و همچنین موضوع شهرک صنعتی و کارآفرینی و سرمایه‌گذاری نیز از مسائلی بوده که به جدیت در حال پیگیری است.

فریدونی در پایان افزود: با تلاش مجمع نمایندگان فارس این استان نیز جزو استان‌های شمول خشکسالی قرار گرفته تا از تسهیلات مربوطه برای جبران خسارات ناشی از آن بهره‌مند شده و تمهیدات مورد نیاز در این زمینه برای آن اندیشیده شود.

انتهای پیام/2448/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول