اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح بهینه‌سازی و بهبود فرایند صورت می‌گیرد

تولید 8 میلیون لیتر بنزین یورو 5 در پالایشگاه اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس خدمات فنی و مهندسی پالایشگاه نفت اصفهان با اشاره به نتایج اجرای طرح بهبود فرایند و بهینه‌سازی پالایشگاه اصفهان تأکید کرد: با اجرای این طرح 8 میلیون لیتر بنزین با کیفیت یورو 5 تولید می‌شود.

تولید 8 میلیون لیتر بنزین یورو 5 در پالایشگاه اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان حسین یاوری شامگاه چهارشنبه در همایش قانون و سلامت با بیان اینکه پالایشگاه نفت اصفهان یک پالایشگاه غیر‌آلاینده در کشور به شمار می‌رود، اظهار کرد: این پالایشگاه با تولیدات خود،‌ حجم قابل توجهی از فرآورده‌های نفتی را به بازار عرضه می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه از سال 1386 طرح بهبود فرایند و بهینه‌سازی در پالایشگاه اصفهان اجرا شده است، ادامه داد: حجم سرمایه‌گذاری این پروژه در کشور چهار هزار و 400 میلیارد تومان است و 40 درصد این سرمایه‌گذاری در راستای بهینه‌سازی محصولات و فرآورده‌های نفتی هزینه می‌شود.

رئیس خدمات فنی و مهندسی پالایشگاه نفت اصفهان با بیان اینکه بهینه‌سازی محصولات و فراورده‌های نفتی در راستای رعایت الزامات زیست محیطی و تولید بنزین یورو پنج در پالایشگاه اصفهان انجام می‌شود، تصریح کرد: در طرح اولیه پالایشگاه اصفهان تولید روزانه 200 هزار بشکه نفت پیش‌بینی شده بود اما در حال حاضر روزانه 376 هزار بشکه نفت در پالایشگاه اصفهان تولید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 25 درصد فراورده‌های نفتی مورد نیاز در کشور در پالایشگاه نفت اصفهان تولید می‌شود، اضافه کرد: پالایشگاه اصفهان برای اجرای طرح‌های خود از مجوز‌های دستگاه‌های اجرایی مورد نظر برخوردار است.

یاوری با اشاره به نتایج اجرای طرح بهبود فرآیند و بهینه‌سازی پالایشگاه اصفهان تأکید کرد: با اجرای این طرح هشت میلیون لیتر بنزین با کیفیت یورو پنج در پالایشگاه اصفهان تولید می‌شود.

انتهای پیام/63004/ج30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول