اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای همیاری و مشارکت شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد

تشکیل 20 کمیته تخصصی در شورای مشارکت پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: دبیر شورای همیاری و مشارکت شرکت پالایش گاز فجر جم از تشکیل 20 کمیته تخصصی در شورای همیاری و مشارکت پالایشگاه جم خبر داد.

تشکیل 20 کمیته تخصصی در شورای مشارکت پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، علیرضا جهانگیری‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست شورای همیاری و مشارکت پالایشگاه جم اظهار داشت: پالایشگاه جم از مهم‌ترین پالایشگاه‌های گازی کشور است و بیش از 27 درصد گاز کشور را تامین می‌کند.

وی افزود: شورای همیاری در این پالایشگاه نقش مهمی دارد و ارتباط زیادی با کارکنان دارد و شاهد اجرای برنامه‌های مهم فرهنگی توسط این شورا هستیم.

دبیر شورای همیاری و مشارکت شرکت پالایش گاز فجر جم از برگزاری سمینار خانواده خلاق در شهرک توحید خبر داد.

جهانگیری‌زاده خاطر نشان کرد: این سمینار در هفتم بهمن ماه و در محل فرهنگ‌سرای شهرک توحید برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود با استقبال وسیع خانواده‌های ساکن روبرو شود.

وی افزود: همه مدیران و کارکنان به همراه خانواده‌های ساکن در شهرک توحید در این سمینار دعوت هستند و تلاش می‌شود با برنامه‌های متنوع سمینار علمی و در عین حال شاد به یاد ماندنی اجرا کنیم.

4 هزار پیشنهاد در نظام مشارکت

جهانگیری‌زاده گفت: شورای همیاری و مشارکت شرکت پالایش گاز فجر جم در مجموع تلاش خواهد کرد به اهداف کمی و کیفی از پیش تعیین شده خود برسد و برگزاری این نوع سمینارها نیز در همین راستا است.

وی گفت: خوشبختانه شاهد حمایت‌های بی‌دریغ مدیر عامل شرکت و پیشنهادهای وسیع کارکنان در حوزه‌های مختلف هستیم و این امر یقینا ما را در رسیدن به این اهداف متعالی کمک خواهد کرد.

این مسئول از تشکیل 20 کمیته تخصصی در شورای همیاری و مشارکت پالایشگاه جم خبر داد و اذعان داشت: ساختار شورای همیاری و مشارکت شرکت پالایش گاز فجر جم متشکل از دو دبیرخانه کارکنان و خانواده بوده که با همیاری 20 کمیته تخصصی اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است.

وی بیان کرد: در دور جدید فعالیت خود از ابتدای سال 1390 تا کنون موفق به دریافت بیش از 4000 پیشنهاد از تمام مشارکت‌جویان شده است.

انتهای پیام/2451/ج30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول