اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم خبر داد

تولید بدون وقفه در بزرگترین پالایشگاه گازی کشور

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه جم از تولید بدون وقفه در بزرگترین پالایشگاه گازی کشور خبر داد.

تولید بدون وقفه در بزرگترین پالایشگاه گازی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی در جمع خبرنگاران با تبریک دهه فجر اظهار داشت: لازم است سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) و آغاز سی و چهارمین بهار افتخارآمیز و شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه مبارک فجر را به عموم مردم و کارکنان پالایشگاه جم که در امر تولید اهتمام دارند، تبریک بگویم.

وی افزود: در حالی به استقبال سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌رویم که شرکت پالایش گاز فجر جم در ادامه فعالیت‌های شبانه‌روزی خود گام‌های بلندی را در راستای تولید مستمر و حداکثری گاز و آلایش آن برداشته است.

این مسئول از تولید بدون وقفه در بزرگترین پالایشگاه گازی کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که بزرگترین پالایشگاه گازی کشور در سال جاری نیز بدون هیچ‌گونه وقفه‌ای، کار تولید خود را استمرار بخشیده و حتی گام‌های بزرگ‌تری نیز در این راستا خواهد برداشت و به زودی شاهد راه‌اندازی پروژه‌های مهمی در این شرکت خواهیم بود.

اسلامی با تجلیل از نیروهای انسانی پالایشگاه جم گفت: شرکت پالایش گاز فجر جم خدمت همه جانبه به ساکنین شهرک‌های مسکونی را یکی از مسئولیت‌های مهم خود می‌داند و یقیناً رضایت‌مندی این خانواده‌ها، گامی بزرگ در دستیابی به تولید بیشتر در پالایشگاه‌های گازی خواهد بود.

وی یادآور شد: در ماه‌های گذشته اقدامات مهمی در شهرک‌های مسکونی رخ داده و بسیاری از موانع و مشکلات پیش رو برطرف شده و بستر فعالیت دوچندان برای رفاه و رضایت خانواده‌ها در حال شکل گرفتن است.

مدیرعامل پالایشگاه جم اذعان داشت: شرکت پالایش گاز فجر جم با افتخار کامل و با پذیرفتن مسئولیت راهبری این شهرک‌ها و پرداختن حجم عظیم مطالبات (26 میلیارد تومان) اکنون نیز به دنبال خدمتی مضاعف به شرکت‌های تابعه وزارت نفت در این شهرک‌های مسکونی است.

اسلامی افزود: ادامه روند مطلوب خدمت‌ر‌سانی در این شهرک‌ها تنها با همکاری و تعامل همه شرکت‌های تابعه امکان‌پذیر خواهد بود و ضمن تشکر از همراهی تمامی مسئولین و مدیران امر، انتظار می‌رود برای جلوگیری از هرگونه خلل احتمالی در مسیر خدمت‌رسانی به ساکنین شریف شهرک‌های مسکونی، این تعامل با جدیت بیشتری ادامه یابد.

وی در پایان ابراز داشت: باید از تمام امکانات و ظرفیت موجود برای رشد و تعالی پالایشگاه بهره ببریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول