اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس HSE شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد

برگزاری آموزش‌های عمومی و تخصصی HSE در پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: رئیس HSE شرکت پالایش گاز فجر جم از برگزاری آموزش‌های عمومی، تخصصی و دوره‌های بازآموزی HSE در پالایشگاه جم خبر داد.

برگزاری آموزش‌های عمومی و تخصصی HSE در پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمدرضا دهقان‌منشادی شامگاه دوشنبه در بازدید از پالایشگاه جم اظهار داشت: پالایشگاه جم با تولید بیش از 27 درصد گاز کشور نقش مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد.

وی افزود: رعایت مسایل ایمنی و زیست‌محیطی امری مهم در این مجموعه است و همه باید در این راستا تلاش خود را به کار گیرند.

رئیس HSE شرکت پالایش گاز فجر جم از برگزاری آموزش‌های عمومی، تخصصی و دوره‌های بازآموزی HSE در پالایشگاه جم خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرای آموزش‌های منظم بدون شک به تقویت برنامه‌های کلان اداره HSE کمک خواهد کرد و بازدهی را بالا می‌برد.

دهقان‌منشادی تصریح کرد: تمرینات مداوم شرایط اضطراری نیز به منظور ارتقاء سطح آمادگی کارکنان واحدهای ایمنی و آتش‌نشانی و دیگر همکاران شرکت در حال حاضر برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

رئیس HSE شرکت پالایش گاز فجر جم اضافه کرد: برگزاری ممیزی‌های داخلی و هماهنگی انجام ممیزی‌های مستقل به منظور شناخت نقاط قابل بهبود سیستم و تلاش در بهبود و رفع نقایص نیز از دیگر اقدامات این اداره است.

این مسئول ارتقاء کیفی نیروهای ایمنی برای بالا بردن ضریب ایمنی عملیات و کنترل مجوزهای صادره را از دیگر اقدامات واحد ایمنی و آتش‌نشانی این اداره به منظور کاهش حوادث خواند.

دهقان‌منشادی اظهار داشت: در بخش محیط زیست و رعایت الزامات و استانداردهای آن نیز حساسیت‌های خاصی وجود دارد و در این زمینه نیز اقدامات خوبی انجام داده‌ایم.

وی تلاش در کاهش آلودگی هوا، خرید و نصب دستگاه‌های آنالایزور آنلاین بر روی دودکش‌ها و تعویض خودروهای فرسوده را از جمله این اقدامات دانست.

رئیس HSE شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: این پالایشگاه با استقرار و پایش مداوم سیستم‌های مدیریت کیفیت و سیستم‌های مرتبط با بهداشت، ایمنی و محیط زیست HSE-MS و IMS، همواره سعی در بهبود مستمر عملکرد خود داشته است.

این مسئول متذکر شد: هدف‌گذاری فعالیت‌های HSE به منظور نیل به مقاصد عالی بهداشتی، ایمنی و محیط زیستی در ابتدای هر سال انجام می‌شود و تمامی فعالیت‌ها بر مبنای اهداف تعیین شده برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2451/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول