اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان:

انقلاب اسلامی به مردم عزت داد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی عزت را برای مردم ایران به ارمغان آورد.

انقلاب اسلامی به مردم عزت داد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله علی اسلامی در مراسم جشنی که به مناسبت دهه فجر و روز 12 بهمن ماه و سال روز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی ساعاتی پیش در سالن کنفرانس بیمارستان قدس برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی که در 22 بهمن ماه 57 به بار نشست در واقع عزت و سربلندی را به مردم هدیه کرد.

وی با بیان اینکه دهه مبارک فجر یادآور همه رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های مردم در مقابل ظلم و ستم رژیم شاه بود، عنوان کرد: بدون شک ملت انقلابی ایران در این پیروزی به رهبری امام خمینی (ره) نقش مهمی را ایفا کردند و به حکومت دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی خاتمه دادند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: قبل از انقلاب کشورهای بیگانه و استعمارگر در کشور ما جولان می‌دادند و با روش و سلیقه خود هر کاری انجام می‌دادند.

اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه قبل از انقلاب مردم کشورمان از نبود امکانات عادی زندگی رنج می‌برد، عنوان کرد: اگر کسی بیمار می‌شد برای معالجه باید به پزشکان بنگلادشی و پزشکان دیگر کشورهای خارجی که اصلا زبان ما را نمی‌فهمیدند مراجعه می‌کرد.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه پس از انقلاب مردم ایران به خودباوری لازم رسیدند، افزود: از این منظر کشور ما در حال حاضر در زمینه‌های علمی، پزشکی، هسته‌ای و دیگر موارد توانسته است خود را در مسیر قدرت‌های برتر دنیا قرار دهد.

اسلامی با بیان اینکه در زمان آغاز جنگ قادر نبودیم سیم خاردار را در کشور تولید کنیم و مجبور بودیم آن را از دیگر کشورها وارد کنیم اما در مقطع کنونی پیشرفت‌های ما به جایی رسیده است که صادرات ما به دیگر کشورهای دنیا افزایش چشم‌گیری داشته است.

وی در ادامه اشاره‌ای نیز به بحث انرژی هسته‌ای داشت و گفت: در شرایطی که کشورهای استکبار برای ما تعیین تکلیف می‌کردند که بیشتر از پنج سانتریفیوژ در اختیار کشور ما نخواهند گذاشت، اما جوانان غیرتمند ما با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خود در زمینه انرژی اتمی شب و روز فعالیت کردند به طوری که در حال حاضر در کشور 11 هزار سانتریفیوژ وجود دارد.

امام جمعه تاکستان با بیان اینکه امروز تمامی کشورهای دنیا و دشمنان قسم خورده نظام به هر طریقی در تلاش هستند تا جلوی رشد و پیشرفت کشورمان را در زمینه‌های علمی و به ویژه انرژی هسته‌ای بگیرند، بیان کرد: به همین خاطر است که کشورهای استکبار در تلاش هستند تا جلوی پیشرفت روزافزون ملت ایران را بگیرند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران در طول این سال‌ها تلاش کردند تا ملت ایران را به زانو درآورند، تأکید کرد: اما مردم ایران در طول 34 سالی که از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد همیشه ثابت کردند که با دل و جان از مواضع خود عقب‌نشینی نمی‌کنند و با آمدن خود در همه عرصه‌ها دشمنان نظام را مأیوس می‌کنند.

انتهای پیام/77004/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول