اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شریعتمداری در همایش راویان حوزوی دفاع مقدس: ـ 2

غرب در جایگاه حمله به ایران نیست / نگاه‌ مردم به رهبری است نه به خواص

خبرگزاری فارس: مدیر مسئول موسسه کیهان با اشاره به خودداری دشمن از حمله نظامی به ایران به دلیل ناامید بودن از نتایج آن گفت: غرب امروز در جایگاه حمله به ایران نیست.

غرب در جایگاه حمله به ایران نیست / نگاه‌ مردم به رهبری است نه به خواص

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حسین شریعتمداری در همایش راویان و فعالان حوزوی دفاع مقدس که پیش از ظهر امروز در سالن همایش‌های مدرسه دارالشفاء قم برگزار شد اظهار کرد: باور انقلاب اسلامی امروز با موجودیت انسان‌های آزاده جهان عجین شده به همین دلیل مقام معظم رهبری فرمودند مردم ایران امروز از ملت زمان رسول‌الله(ص) برتر هستند. 

شهدا عامل اساسی گسترش انقلاب در جهان هستند

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین علت‌های پیشی گرفتن نسخه انقلاب اسلامی در جهان فداکاری‌ها و جان‌فشانی‌های شهداست.

مدیر موسسه کیهان با بیان اینکه به تعبیر امام راحل ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد گفت: مسلمانان شهادت در راه خدا را پایان زندگی نمی‌دانند و دشمن نیز به این مسئله پی برده و سعی می‌کند فاصله میان خود و شهادت‌طلبان را با ادوات نظامی پر کند.

وی ادامه داد: جایگاه انقلاب اسلامی در جهان ارتقا یافته زیرا اگر آن گونه که دشمنان تبلیغ می‌کنند انقلاب اقتدار خود را به مرور از دست داده چرا کینه‌توزی‌های دشمنان روز به روز بیشتر می‌شود؟ 

رایس و هرکولی به نام ایران

شریعتمداری با اشاره به گزارش کاندولیزا رایس، وزیر سابق امور خارجه آمریکا به سنای این کشور خاطرنشان کرد: او ایران را هرکول خاورمیانه دانسته و عقیده دارد بدون باج دادن به جمهوری اسلامی نمی‌توان وارد کریدورهای منطقه شد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان بیان داشت: همه ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که امروز در خاورمیانه در آستانه یک پیچ بزرگ تاریخی هستیم؛ ملت ایران تاکنون گام‌های بلندی برداشته و به این مرحله رسیده است و به گفته نتانیاهو، تابلوهای راهنمای این پیچ تاریخی را «خمینی» و «خامنه‌ای» نصب کرده‌اند. 

هدف تحریم‌ها تغییر ساختار جمهوری اسلامی است

وی با بیان اینکه به گفته سیاست‌مداران غربی تحریم‌های اقتصادی با هدف تغییر در رفتار و ساختار جمهوری اسلامی اعمال شده‌اند گفت: مقام معظم رهبری از مدت‌ها پیش این مسئله را بیان فرموده بودند.

شریعتمداری تصریح کرد: دشمنان می‌دانند اگر با ایران بر سر مسئله انرژی هسته‌ای به توافق برسند الگوی دیگری از مقاومت توسط جمهوری اسلامی برای جهانیان به وجود می‌آید و این سم مهلکی علیه غرب خواهد بود زیرا تحولات امروز خاورمیانه هم با الگوبرداری از انقلاب ایران حاصل شده است و این امر جایگاه برجسته ایران را در منطقه و جهان نشان می‌دهد. 

غرب در جایگاه حمله به ایران نیست

مدیر موسسه کیهان با اشاره به خودداری دشمن از حمله نظامی به ایران به دلیل ناامید بودن از نتیجه آن بیان داشت: تهدیدی که عملیاتی نشود به ضرر دشمن است ضمن اینکه غرب امروز در جایگاه حمله به ایران نیست.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در سندی هوشمندانه دخالت ایران در جنگ‌های 33 و 22 روزه را مطرح کردند و با این سخن به دشمنان فهماندند که توان حمله به ایران را ندارند.

شریعتمداری با اشاره به گزارش دویچه وله طی جنگ 33 روزه اظهار کرد: در این گزارش خطاب به کشورهای غربی آمده بود که وقتی سید حسن نصرالله دست رهبر ایران را می‌بوسد باور نکنید که بدون اجازه ایران کاری انجام می‌دهد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان افزود: حریف امروز ما قدرت‌مند است اما ضعیف‌تر از گذشته‌ها شده و جمهوری اسلامی ایران نیز در قدرت‌مندانه‌ترین حالت به سر می‌برد؛ امروز نگاه دشمن به داخل کشور دوخته شده و بازی‌هایی چون انتخابات آزاد را مطرح می‌کند زیرا امید دارد که بتواند در داخل کشور جریاناتی را سامان‌دهی کند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن آنچنان که نشان می‌دهد قدرت ندارد گفت: این‌ها عمدتاً در فضای سایبری حضور دارند و خبری از پیش‌بینی‌های آن‌ها نیست؛ مشکل اصلی آن‌ها این است که نگاه‌ها دیگر مانند گذشته به خواص نبوده و همه توجهات به رهبری است، اگر یکی از خواص بلغزد سقوط می‌کند.

انتهای پیام/78004/ج40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول