اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

انقلاب ایران بسترساز تحول عظیم در جهان شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بابل گفت: انقلاب ایران بسترساز تحول عظیم در جهان شد.

انقلاب ایران بسترساز تحول عظیم در جهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی ظهر امروز در مراسم بیعت با امام و رهبری در مزار مطهر آیت‌الله هادی روحانی اظهار داشت: عظمت دهه فجر در این است که متجلی همه ارزش‌های بزرگ اسلامی است، خداوند در سعادت را به روی ملت گشود، از چشمه انقلاب این سعادت جوشید و مردم ما توانستند طی 34 سال از این چشمه بنوشند.

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر باید به ریشه‌های انقلاب توجه ویژه شود افزود: باید ریشه‌های انقلاب را مرور کرد تا ببینیم این برکات که مسیر سعادت را برای ملت نمودار کرد از کدام چشمه جوشید، باید این قابلیت‌ها را ارزیابی کرد.

امام جمعه بابل بیان داشت: 34 سال است که انقلاب ما با تمام فراز و نشیب به مسیر خود ادامه می‌دهد و حتی زمینه‌ای فراهم کرده که این عزت را به دنیا نیز انتقال داد.

روحانی گفت: ریشه انقلاب ما امام بود که توانست دو عامل دیگر یعنی مردم و انقلاب را به گردش درآورد و اسلام را در جامعه تحکیم بخشد.

وی با اشاره به اینکه موفقیت کشور در تمام دوران به پیروی از ولایت فقیه بر می‌گردد اظهار داشت: تجربه 34 ساله به ما آموخت که اگر بنا است انقلاب در مسیر نورانی خود ادامه دهد باید به عاملی که در ابتدا و قبل انقلاب به آن توجه شده بپردازیم که همان ولایت فقیه است و غیر از آن راهی نیست.

امام جمعه بابل اظهار داشت: اینکه انقلاب کشورهای دیگر نتوانست همچون انقلاب ما ثمربخش برای مردم خود باشد به خاطر عدم رهبری مناسب بوده است.

وی اذعان داشت: برخلاف انقلاب‌های دیگر کشورها مردم ما بعد از چهار دهه از انقلاب هنوز آرمان‌ها و خاطرات امام و شهدای انقلاب را فراموش نکرده‌اند و از همه ابعاد  انقلاب در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اجتماعی به نحو احسن بهره‌ بردند.

وی افزود: باید در تبعیت از رهبر جانفشانی کرد و قدر ریشه‌های ثابت انقلاب که امام و ولی فقیه است را دانست.

امام جمعه بابل با قدردانی از زحمات مرحوم آیت‌ا‌لله هادی روحانی که بزرگترین شاگرد امام در نهضت پیروزی انقلاب بود گفت: مرحوم روحانی یکی از شاگردان وظیفه‌شناس رهبر کبیر انقلاب بود که امواج گسترده مردم را هدایت می‌کرد و یاد و خاطر او همواره با نهضت انقلاب و ولی فقیه گره خورده است.

انتهای پیام/86009/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول