اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

ملت ایران چه کسانی را هرگز نمی‌بخشند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: ملت ایران کسانی را که در پی بر هم زدن وحدت جامعه باشند و حرف‌هایشان در راستای اراده دشمن باشد نخواهند بخشید.

ملت ایران چه کسانی را هرگز نمی‌بخشند

به گزارش  خبرگزاری فارس از ورزقان، احمد علیرضابیگی بعد از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان شهرستان ورزقان اظهار کرد: امروز پیشرفت، آبادانی عمران مناطق زلزله‌زده ارسباران محصول تفکر انقلاب اسلامی است و همه یک دل و یک صدا هستیم تا با پافشاری بر وحدت و همدلی خود شرایط زندگی در این منطقه را بیش از پیش مساعد کنیم.

وی با اشاره به سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: زمانی که زن و مرد و پیر و جوان با پافشاری به هویت دینی و اعتقادی خود به رهبری امام خمینی رژیم طاغوت را که از پشتیبانی تمام مستکبران برخوردار بود سرنگون کند.

بیگی تصریح کرد: دنیا شاهد قدرت و عظمت انقلاب اسلامی ایران شد و شرایط تازه‌ای رقم خورده است که فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی ایران شرایط منطقه را عوض کرده است.

بیگی خاطرنشان کرد: آنها ایران را جزیره امن خود می‌دانستند اما وقتی دیدند این امر محقق نمی‌شود در پی خدشه‌دار کردن وحدت با ایجاد تفرقه در میان فرقه‌ها و مذاهب هستند.

نباید اختلافات جزئی ماهیت اساس انقلاب اسلامی را خدشه‌دار کند

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: امروز سعادت و رستگاری خود را پی آموزه‌های دینی می‌بینیم و با تمام وجود اعتقاد داریم که تنها با تحقق مبانی دینی می‌توانیم به اهداف خود دست یابیم.

وی ادامه داد: همین امر باعث شده که وقتی کوچک‌ترین بی‌احترامی به پیامبر اعظم صورت می‌گیرد همه به صورت یکپارچه آن را محکوم می‌کنیم.

بیگی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای اسلام باید نماد وحدت و همدلی باشد و در این راستا نباید اختلافات جزئی ماهیت اساس انقلاب اسلامی را خدشه‌دار کند.

ملت ایران کسانی را که حرف‌هایشان در راستای اراده دشمن باشد نخواهند بخشید

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در میلاد پیامبر گرامی اسلام گفت: ملت ایران کسانی را که در پی بر هم زدن وحدت جامعه باشند و حرف هایشان در راستای اراده دشمن باشد نخواهند بخشید.

بیگی افزود: 22 بهمن همواره یک روز تاریخی است که حتی در شرایط سخت بمباران نیز مردم با حضور یکپارچه در آن دلبستگی خود را به آرمان‌های نظام نشان دادند.

وی ادامه داد: شرایط موجود ما با توجه به انتخابات سال آینده حساس‌تر بوده و مردم بار دیگر با حضور خود دشمن را مایوس خواهند کرد و تلاش دشمن را که در پی نارضایتی است و فکر می‌کند می‌تواند با اعمال تحریم‌ها ملت ایران را از مسیر پیشرفت و تعالی باز دارد ناکام خواهند گذاشت.

ملت ایران بار دیگر دشمنان را ناکام می‌گذارند

علیرضابیگی با بیان این که امروز با گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی، ملت ایران به آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و اعتقادی خود پایبند است؛ تاکید کرد: در شرایطی که دشمنی با انقلاب اسلامی پایانی ندارد تبعیت از رهبری و راه شهدا را تکلیف و وظیفه اصلی خود می‌دانیم.

وی افزود: تمام تلاش‌ها بر این است که انقلاب اسلامی نتواند یک نهضت جهانی باشد و در این راه، تحریم‌ها آخرین حربه دشمن بوده است؛ در عین حال این تحریم‌ها می‌تواند فرصتی باشد که از رهگذر آن، شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی با اتکا به داشته‌های بومی مورد توجه قرار گیرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در سال آتی، بر مشارکت بیش از پیش مردم تاکید کرد و افزود: باید از فرصت برگزاری جشن‌ها و آ‌یین‌های دهه فجر، در جهت تبیین اثربخشی نظام و بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سال 92 بهره گرفت.

براساس این گزارش، استاندار آذربایجان‌شرقی  امروز در با حضور در دبیرستان شهید رجایی ورزقان زنگ انقلاب را به صدا درآورد.

انتهای پیام/60002/ق40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول