اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

12 بهمن عید بزرگ دینی و سیاسی ایران است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: 12 بهمن عید بزرگ دینی و سیاسی ملت فداکار ایران است.

12 بهمن عید بزرگ دینی و سیاسی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار پیش از ظهر امروز در آیین گرامی‌داشت 12 بهمن ماه سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی اظهار داشت: 12 بهمن عید بزرگ دینی و سیاسی ملت فداکار ایران است، ملتی که ظلمت و تاریکی را درنوردید و به سوی نور و روشنایی حرکت کرد.

وی عنوان کرد: ملت ایران مقصد و آرمان خود را یافت و با اعتقاد به اسلام و ارزش‌های امام خمینی (ره) با عشق به خاندان پیامبر اکرم (ص) و اهل‌بیت (ع) و درس گرفتن از عاشورا و کربلا تحولی عظیم به وجود آورد.

نجار تصریح کرد: شجره طیبه انقلاب اسلامی که امروز 34 سالگی آن را با این عظمت جشن می‌گیریم، بدون شک معجزه‌ای الهی بود که به دست معجزه‌گر قرن به نتیجه رسید و نگاه مظلومان و مستضعفان عالم را به خود معطوف کرد.

وی افزود: بیداری اسلامی میوه شیرین انقلاب اسلامی است، انقلابی که به دنبال حاکم کردن ارزش‌ها و فضیلت‌ها در سطح جهان است.

نجار عنوان کرد: انقلاب اسلامی در مقابل زر، زور و تزویر ایستاده و از محرومان، مستضعفان و آزادی‌خواهان عالم پشتیبانی می‌کند، مبارزه با بی‌عدالتی، فساد و تباهی را در راس کار خود دارد و در مقابل آنان استقامت و مقاومت کرده و همیشه در تعارض با آنها است.

استاندار کرمان اظهار داشت: دلایل دشمنی سرسختانه استکبار، نظام سلطه و کفر جهانی با انقلاب اسلامی به دلیل این ویژگی‌ها و برجستگی‌ها است، ویژگی‌هایی که ملت ایران همواره بر آن تاکید دارد.

وی بیان داشت: استراتژی که این نظام الهی در پیش گرفته مانع از سلطه استکبار شده و منافع آنها را در دنیا به خطر انداخته است، نمی‌توانند افکار پلید و شوم خود را به راحتی در دنیا عملیاتی کنند.

نجار با بیان اینکه ملت ایران مانند سدی آهنین و نفوذناپذیر در برابر افکار شوم آنها استکبار ایستاده است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی نظام فکری و طرح‌سازی دنیای استکبار و سلطه را به هم ریخته است‌، لذا عصبانی و ناراحت هستند. 

وی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی مبتنی بر ارزش‌ها و عدالت‌ها است و این امر هراس دشمنان را به همراه دارد، آنها نگران نفوذ فرهنگ اسلام در میان سایر کشورها و حتی غرب هستند.

نجار تصریح کرد: از بدو پیروزی انقلاب دشمنان زخم خورده و کینه‌تور اسلام دائما به دنبال این بوده‌اند که یا نظام الهی را از پا بیندازند و یا اینکه مانعی برای گسترش و نفوذ آن باشند.

وی با برشمردن دشمنی‌های استکبار و کفر جهانی ابراز داشت: ماجرای بنی‌صدر، جنگ تحمیلی، تفرقه‌افکنی‌ها و بسیاری از موارد دیگر با پشتیبانی ملت ایران و هدایت حکیمانه امام راحل به نتیجه اصلی خود یعنی نابودی نظام و انقلاب نرسید.

نجار گفت: ترور دانشمندان، اهانت به مقدسات مسلمان، آتش زدن قرآن کریم و تخریب مساجد، و ... همه به واسطه هراس از اسلام است.

وی اظهار داشت: تفرقه‌افکنی میان امت اسلامی، کشتار مسلمانان به بهانه‌های واهی همه به دلیل این است که رژیم اشغال‌گر صهیونیستی را بتوانند در منطقه حفظ کنند.

نجار با اشاره به فتنه‌های متعدد و تحریم‌های اقتصادی دشمن بیان داشت: ملت ایران مقاومت خود را در هشت سال دفاع مقدس با شعارهای محوری استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی نشان داد.

استاندار کرمان اظهار داشت: استکبار حضور میلیون‌ها انسان آزاده ولایت‌مدار را در صحنه‌های متعدد و توانایی‌های علمی و استعدادهای جوانان این مرز و بوم را دیده‌اند.

وی افزود: نخستین مطلبی که باید به آن توجه و تاکید داشته باشیم، وحدت کلمه و تکیه بر اتحاد و انسجام امت اسلامی و همه آزادی‌خواهان جهان است.

نجار تصریح کرد: حراست و حفاظت از خون شهدا و آمادگی کامل در برابر هجمه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمن نیز باید مدنظر باشد.

وی عنوان کرد: مسئولان کارها را روان کنند، قوانین برای سرعت عمل بخشیدن به کار مردم وضع شده، لذا همه باید با نگاه فرابخشی کارها را دنبال کنند.

نجار با تاکید بر توجه به اقتصاد مقاومتی ابراز داشت: از امکانات به نحو صحیح استفاده کنیم و پرهیز از اسراف را مدنظر داشته باشیم.

وی گفت: جوانان برای کسب علم و دانش تمام توان خود را به کار ببرند، دشمن‌شناسی و شناخت خواسته‌های دشمن از موارد مهمی است که ناآگاهانه در مسیر آنها قرار نگیریم و آب به آسیاب دشمن نریزیم.

نجار بیان داشت: دشمن باز هم به دنبال فتنه‌گری است و راهپیمایی 22 بهمن با حضور گسترده مردم تاثیر به سزایی در خنثی‌‌سازی آن دارد.

انتهای پیام/80017/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول