اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

با صدور انقلاب اسلامی دیکتاتورهای زمان به زباله‌دان می‌افتند

خبرگزاری فارس: امام جمعه فردوس گفت: با صدور انقلاب اسلامی ایران به کشورهای جهان دیکتاتورهای زمان به زباله‌دان تاریخ تحویل داده می‌شوند.

با صدور انقلاب اسلامی دیکتاتورهای زمان به زباله‌دان می‌افتند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی ظهر امروز در مراسم نمادین سی و چهارمین سالگرد ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در شهرستان فردوس اظهار کرد: در دوران قبل از انقلاب به سبب وابستگی به غرب هیچ استقلال و اختیاری از خود نداشتیم و همواره زیر ذلت کشورهای غربی بودیم.

وی افزود: به برکت ورود امام (ره) به میهن و به برکت شکل‌گیری انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی نصیب ملت ایران شد و امروز هر کس در هر لباسی باید ارزش‌های انقلاب و نظام را پاس بدارد.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب الهی و مردمی است و هر کس بخواهد راه امام را با صداقت ادامه دهد باید بر ارزش‌های اسلامی تکیه داشته باشد.

بابایی یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران به سرعت در حال جهانی شدن است و به صدور آن به کشورهای مختلف جهان، دیکتاتورهای زمان به زباله‌دان تاریخ تحویل می‌شوند.

*میراث گرانبهای امام، ولایت فقیه است

فرماندار فردوس نیز ولایت فقیه را میراث گران‌بهای امام راحل دانست و گفت: در سالروز ورود تاریخی امام(ره) بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب تجدید میثاق و عهدی دوباره می‌بندیم که همواره پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

محمدرضا رجبی‌مقدم افزود: صدور انقلاب اسلامی ایران به کشورهای جهان نشان از مردمی و الهی بودن این انقلاب دارد و امروز نه تنها کشورهای اسلامی بلکه حتی آزادگان جهان در کشورهای غربی نیز تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: در دهه فجر امسال بیش از 123 پروژه با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان در شهرستان فردوس مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که با افتتاح این پروژه‌ها برای تعداد 250 نفر اشتغال‌زایی ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/69007/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول