اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سازمان بسیج دانشجویی:

رهبر انقلاب به اندیشه و راه امام راحل عمق بخشیدند

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج دانشجویی گفت: اندیشه و راه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همان اندیشه و راه حضرت امام (ره) است به طوری که ایشان به اندیشه و راه امام عمق بخشیدند و قدرت نظام ملی را به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل کردند.

رهبر انقلاب به اندیشه و راه امام راحل عمق بخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، عبدالله گنجی صبح امروز در طرح ولایت دانشجویان استان همدان که در دانشگاه ملایر با تبریک ایام پر شور دهه فجر انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی و شهدای انقلاب اظهار داشت: امروز هر چه داریم از درایت، شجاعت و مدیریت مدبرانه امام راحل (ره) و خون پاک شهدای انقلاب اسلامی است.

وی با ذکر نقش مقام معظم رهبری در مقابله با بحران‌های انقلاب اسلامی افزود: رمز موفقیت رهبر انقلاب اسلامی آشنایی با مکتب فکری حضرت امام(ره) است.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی گفت: اندیشه و راه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همان اندیشه و راه حضرت امام (ره) است و ایشان به اندیشه و راه امام عمق بخشیدند و قدرت نظام ملی را به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل کردند.

وی به ویژگی‌های مدیریتی رهبر معظم انقلاب در اداره کشور اشاره کرد و افزود: تأکید بر تصمیمات کارشناسانه و مدبرانه در امور کشور، حمایت از دولت‌ها، تلفیق آرمان‌گرایی و واقع‌گرایی، شناسایی قوت و ضعف دشمن، مفهوم‌سازی، فراموش نکردن ساخت حقیقی اسلام از برجسته‌ترین ویژگی‌های مدیریتی ایشان است.

گنجی به بحران‌هایی چون واقعه کوی دانشگاه، انتخابات مجلس ششم، پرونده هسته‌ای، فتنه 88 و... اشاره کرد و گفت:  تدبیر و عملکرد حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عامل خنثی‌سازی این بحران‌ها بود که برای ملت ایران مایه مباهات است.

وی اظهار داشت: جریان‌های دانشجویی به جهت شأنی که در جامعه دارد، می‌تواند به عنوان مرجع فکری نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند.

طرح ولایت دانشجویان دانشگاه‌های سراسر استان به  مدت 10 روز از 11 تا 21 بهمن ماه سال‌جاری در دانشگاه ملایر با حضور 205 دانشجو در حال برگزاری است.

انتهای پیام/89013/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول